KudoZ home » English to Croatian » Construction / Civil Engineering

stabbing pin

Croatian translation: Šiljati završetak (nastavak) za bušenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stabbing pin
Croatian translation:Šiljati završetak (nastavak) za bušenje
Entered by: IVAN-57

07:22 Mar 8, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / dio postrojenja za bušenje na platformi za zemni plin
English term or phrase: stabbing pin
The crew attaches a stabbing pin to the end of the control cable.
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Šiljati završetak (nastavak) za bušenje
Explanation:
Zaista ne znam za neki konkretni naziv, no to je vjerojatno šiljak koji ide na dno stupa (cijevi) pri produbljivanju bušotina i kojime se vrši probijanje u terenu.
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
jest, opisno bi bilo u redu, no ne nalazim točnu riječ. Svejedno, zahvaljujem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Šiljati završetak (nastavak) za bušenje
IVAN-57
1vrsta zatika?
Magdalena Anic Krze


  

Answers


1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vrsta zatika?


Explanation:
premalo je konteksta da bi se sa sigurnoscu moglo reci na sto se tocno misli. stoga odgovor nikako nije siguran, ali mozda ipak pomogne.

Magdalena Anic Krze
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in BosnianBosnian

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Šiljati završetak (nastavak) za bušenje


Explanation:
Zaista ne znam za neki konkretni naziv, no to je vjerojatno šiljak koji ide na dno stupa (cijevi) pri produbljivanju bušotina i kojime se vrši probijanje u terenu.

IVAN-57
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 32
Grading comment
jest, opisno bi bilo u redu, no ne nalazim točnu riječ. Svejedno, zahvaljujem.