KudoZ home » English to Croatian » Construction / Civil Engineering

designing permit

Croatian translation: (potvrda za) vodopravne uvjete (za vodoopskrbu i odvodnju)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:designing permit
Croatian translation:(potvrda za) vodopravne uvjete (za vodoopskrbu i odvodnju)
Entered by: Kristina Kolic

05:31 Jun 30, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: designing permit
radi se o vrsti dozvole koju izadje odjel za Vodoopskrbu, vodovod i odvodnju, a koja je potreba za građevinske radove
Hvala!
ihodak4
(potvrda za) vodopravne uvjete
Explanation:
Članak 22. Zakona o vodama: "Vodopravnim uvjetima određuju se uvjeti kojima moraju udovoljavati dokumentacija dokumentacija za građenje novih i rekonstrukciju postojećih građevina (...)
http://www.voda.hr/docs/zov_procisceni_tekst.pdf

Na zahtjev investitora (koji sadrži idejni projekt ili idejno rješenje građevine uključujući idejno rješenje sustava odvodnje građevine i vodoopskrbnog sustava, Hrvatske vode izdaju "Vodopravne uvjete", koje proslijeđuju Državnoj upravi za vode koja izdaje potvrdu na vodopravne uvjete.

No, u većini slučajeva se ta potvrda ne spominje nego se kaže da su dobiveni vodopravni uvjeti.

http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/1996/0573.htm

To je jedino što mi u ovom kontekstu pada na pamet (ako su već u pitanju vode).

Za složenije građevine, sljedeći postupak nakon ishođenja lokacijske dozvole i uvjeta je ishođenje načelne (građevinske) dozvole, a idejni projekt ili čiji sastavni dio načelne dozvole, nakon čega slijedi ishođenje građevinske dozvole na temelju kojih građevinski radovi mogu početi.

Zakon o gradnji: http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/2552.htm
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala! U kontekstu 'vodoopskbe i odvodnje';
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(potvrda za) vodopravne uvjete
Kristina Kolic
4 -1idejno rjesenje
Lara Adamenko


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
idejno rjesenje


Explanation:
Idejno rjesenje predstavlja preduvjet za izvodenje gradevinskih radova. Cini dio projektne dokumentacije, a na temelju istog drzavne sluzbe daju suglasnost vezano za prikljucke primjerice vode, struje itd.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-06-30 07:06:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.akvaprojekt.hr/poslovi_projektiranja.html
http://www.proning-dhi.hr/hrv/reference.htm "idejni projekt"

Lara Adamenko
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kristina Kolic: Idejno rješenje izrađuje projektant. To nije nikakva dozvola i nema veze s državnim tijelima.
8 hrs
  -> Da, idejno rjesenje je dio projektne dokumetacije koju izraduje projektant, ali prije pocetka radova od drzavnih sluzbi se trazi suglasnost na idejno rjesenje, sto u ovom slucaju moze biti istovrijedno dozvoli.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(potvrda za) vodopravne uvjete


Explanation:
Članak 22. Zakona o vodama: "Vodopravnim uvjetima određuju se uvjeti kojima moraju udovoljavati dokumentacija dokumentacija za građenje novih i rekonstrukciju postojećih građevina (...)
http://www.voda.hr/docs/zov_procisceni_tekst.pdf

Na zahtjev investitora (koji sadrži idejni projekt ili idejno rješenje građevine uključujući idejno rješenje sustava odvodnje građevine i vodoopskrbnog sustava, Hrvatske vode izdaju "Vodopravne uvjete", koje proslijeđuju Državnoj upravi za vode koja izdaje potvrdu na vodopravne uvjete.

No, u većini slučajeva se ta potvrda ne spominje nego se kaže da su dobiveni vodopravni uvjeti.

http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/1996/0573.htm

To je jedino što mi u ovom kontekstu pada na pamet (ako su već u pitanju vode).

Za složenije građevine, sljedeći postupak nakon ishođenja lokacijske dozvole i uvjeta je ishođenje načelne (građevinske) dozvole, a idejni projekt ili čiji sastavni dio načelne dozvole, nakon čega slijedi ishođenje građevinske dozvole na temelju kojih građevinski radovi mogu početi.

Zakon o gradnji: http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/2552.htm

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala! U kontekstu 'vodoopskbe i odvodnje';