ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Construction / Civil Engineering

workpit

Croatian translation: građevinska jama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:workpit
Croatian translation:građevinska jama
Entered by: ihodak4

08:39 Mar 11, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: workpit
Sigurnosno - tehnički list
Prevent seepage into sewage system, workpits and cellars.

Hvala!
ihodak4
građevinska jama
Explanation:
Iskustveno.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala! Također i ekipi potpore!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4građevinska jama
Dubravka Hrastovec
4radni/servisni kanal
Vesna Stankovic


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
građevinska jama


Explanation:
Iskustveno.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala! Također i ekipi potpore!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Tako je, u Wörterbuch Geotechnik stoji ovo: workpit excavation Baugrubenböschung. Baugrube je definitivno građevinska jama.
1 hr
  -> Hvala, Ivana!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 hr
  -> Hvala, Larisa!

agree  eleonora_r
2 hrs
  -> Hvala, Eleonora!

neutral  Vesna Stankovic: moglo bi biti i "građevinska jama" (bukvalni prijevod), ali ne vidim kako bi se to uklopilo i što bi moglo značiti u datom kontekstu
3 hrs
  -> Dopuštam da ste možda u pravu, s obzirom da kontekst može sugerirati već izvedeno stanje. Vidjet ćemo što kaže postavljačica pitanja.

agree  Romana
5 hrs
  -> Hvala!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
radni/servisni kanal


Explanation:
Mislim da se radi u o radnim/servisnim kanalima (u garažama, radionicama) - v. sliku:
http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=53112049


"Movewithus, UK
...
There is a shingled driveway providing ample off-road parking, garage with workpit and a secluded enclosed rear garden with patio, lawn and decking area."
(http://www.movewithus.co.uk/07,0,Norfolk,Norwich,481686,919,... )


To bi se i uklapalo u kontekst:
Prevent seepage into sewage system, workpits and cellars.
>
Spriječiti procjeđivanje (difuzno istjecanje) u kanalizacione sustave, radne/servisne kanale i podrume.


"Općina Sukošan
...
Auto servisni sadržaji moraju osigurati i dodatnih 4 parkirališnih mjesta unutar građevne čestice po svakoj radnoj jedinici (dizalica, servisni kanal i sl.)..."
( http://www.opcina-sukosan.hr/dokumenti/PPUO_Sukosan_konacni_... )


"Direkcija cesta Federacije Bosne i Hercegovine
...
- mehaničarska radionica
...
Provjetravanje izduvnih gasova se izvodi na sličan način kao u garažnim boksovima. Provjetravanje radnog kanala se izvodi tako da se zagađen vazduh usisava pri dnu radnog kanala, a zatim se ventilatorom odgovarajuće jačine odvodi do izvoda na krovu. Uključivanje i isključivanje ventilatora se vrši preko vremenski kontrolisanog prekidača, istog koji služi za kontrolu osvjetljavanja radnog kanala.
...
Posebnu pažnju je potrebno posvetiti električnim instalacijama kontrolisanog provjetravanja prostorije za akumulatore, radnih kanala u mehaničkim radionicama, itd."
(http://www.jpdcfbh.ba/ba/o_nama/Smjernice/1-1-4 Funkc elemen... )

Vesna Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 60
Notes to answerer
Asker: Hvala na detaljnom objašnjenju, ali mislim da se u ovom slučaju radi o 'građevinskim jamama', navela sam gore objašnjenje pod 'notes'. Pozdrav! Ivana