KudoZ home » English to Croatian » Construction / Civil Engineering

downfall area

Croatian translation: propali dio/ ( srušena) površina ( dio, mjesto)


15:27 Feb 11, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: downfall area
Ista tema kao i u prethodnom pitanju, znaci ispitivanje otpornosti na vatru koje se provodi u posebnim pecima.

U 4. minuti ispitivanja kaze doslovno ovako:
Bit by bit the glazing on the side exposed to fire dropped into the burning chamber.

U 8. minuti ispitivanja:
The downfall area of the construction showed smoke emission.

Hvala.
Laura1
Croatian translation:propali dio/ ( srušena) površina ( dio, mjesto)
Explanation:

npr.

propali dio konstrukcije

( onaj koji se srušio kad je izgorio, pa propao)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-11 17:03:20 GMT)
--------------------------------------------------


sjetila sam se dobre riječi :

provaljena površina

downfall = provalija
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Uruseni dio mi odgovara najvise.

Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3propali dio/ ( srušena) površina ( dio, mjesto)
Lingua 5B
4područje pada
rosak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
propali dio/ ( srušena) površina ( dio, mjesto)


Explanation:

npr.

propali dio konstrukcije

( onaj koji se srušio kad je izgorio, pa propao)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-11 17:03:20 GMT)
--------------------------------------------------


sjetila sam se dobre riječi :

provaljena površina

downfall = provalija

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Uruseni dio mi odgovara najvise.

Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: ili možda urušeni dio konstrukcije ... ali mislim da je smisao ovo što ste naveli
5 hrs

agree  Svjetlana Nevescanin: slažem se s bonafide1313 - dio propada u komoru
15 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 days

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
područje pada


Explanation:
čini mi se

rosak
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian