KudoZ home » English to Croatian » Cooking / Culinary

dutch process cocoa

Croatian translation: alkalinizirani kakao


11:11 Oct 31, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: dutch process cocoa
- trebam prevesti tocno o kakvom se kakau radi
Franka72
Croatian translation:alkalinizirani kakao
Explanation:
alkalinizirani kakao
ili
kakao obrađen holandskim postupkom

postupak kojim se kakau dodaju alkalne tvari radi ublažavanja njegove gorčine
postupak patentirao Nizozemac Conrad J. van Houten u prvoj polovini XIX st.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-10-31 12:07:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vaneats.com/kitchen.tips/cocoa.powders
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1alkalinizirani kakao
alz
3 +1kakao pripremljen na nizozemski način
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kakao pripremljen na nizozemski način


Explanation:
http://www.baking911.com/pantry/chocolate_types.htm
http://pheetuz.blog.hr/arhiva-2006-02.html

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
1 hr

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
alkalinizirani kakao


Explanation:
alkalinizirani kakao
ili
kakao obrađen holandskim postupkom

postupak kojim se kakau dodaju alkalne tvari radi ublažavanja njegove gorčine
postupak patentirao Nizozemac Conrad J. van Houten u prvoj polovini XIX st.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-10-31 12:07:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vaneats.com/kitchen.tips/cocoa.powders

alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko
14 mins