KudoZ home » English to Croatian » Cosmetics, Beauty

small pieces of perfumed cotton

Croatian translation: mali komadi namirisane vate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:small pieces of perfumed cotton
Croatian translation:mali komadi namirisane vate

10:39 May 24, 2005
English to Croatian translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: small pieces of perfumed cotton
Women hands out small pieces of perfumed cotton to help fight the effects of teargas.
sanja
mali komadi namirisane vate
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-05-24 11:14:54 GMT)
--------------------------------------------------

or
komadići namorisame vate

Selected response from:

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
zahvaljujem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1komadice vate natopljene mirisljavim sredstvom
Ljiljana Malovic
4 +1mali komadi namirisane vate
A.Đapo


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mali komadi namirisane vate


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-05-24 11:14:54 GMT)
--------------------------------------------------

or
komadići namorisame vate



A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Grading comment
zahvaljujem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor
6 hrs
  -> hvala Nataša

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
komadice vate natopljene mirisljavim sredstvom


Explanation:
ne znam da li na hrvatskom jeziku postoji drugi izraz za vatu

u prodavnicama se prodaju jastucici izradjeni od vate, za skidanje sminke (npr.)
small pieces sam navela kao 'komadici' - jedna rijec, posto mi ljepse zvuci nego 'mali komadi'. Mali komadici bi bio dvostruki deminutiv, sto se ne koristi. (Osim u izuzetnim slucajevima, ali mislim da se ovdje o tome ne radi)

Posto se iz ovog primjera ne vidi da li se radi o zenama koje dijele komadice vate (koje same trgaju) ili pak dijele okrugle jastucice od vate - ja sam koristija izraz 'komadic'. Vi odlucite sta vam odgovara.


Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Callebaut: zasto onda ne jednostavno jastucice umesto komadice (u filmovima se cesto vidjaju upravo ti za skidanje sminke - bar oblikom - u slicnim situacijama
2 days18 hrs
  -> moze, sto se mene tice, samo ocito da se radi o tekstu ispod neke slike - meni tako zvuci. zavisi sta te zene dijele da bi se smanjio efekat suzavca - vrlo moguce da dijele upravo te jastucice vate koji se koriste za skidanje sminke. (ili cik-cak vatu?)