KudoZ home » English to Croatian » Economics

spot tailored formats

Croatian translation: (proizvodi/usluge/oblici) posebno kreirani za ta područja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spot tailored formats
Croatian translation:(proizvodi/usluge/oblici) posebno kreirani za ta područja
Entered by: Zdenka Ivkovcic

07:10 Sep 16, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: spot tailored formats
We want the cover regions and smaller towns with no or less competition with spot tailored formats.
sazo
Croatia
(proizvodi/usluge/oblici) posebno kreirani za ta područja
Explanation:
ili: kreirani prema potrebama tih područja
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(proizvodi/usluge/oblici) posebno kreirani za ta područja
Zdenka Ivkovcic
3lokalno prilagođena ponudaAleksandar Medić


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(proizvodi/usluge/oblici) posebno kreirani za ta područja


Explanation:
ili: kreirani prema potrebama tih područja

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Mavar
10 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lokalno prilagođena ponuda


Explanation:
Smisao bi trebao biti u tome da se ponuda prilagođava svakom gradu zasebno.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-16 08:28:23 GMT)
--------------------------------------------------

Volksbank BH dd će nakon ujedinjenja grupacije povećati kapital, te ponuditi novu paletu lokalno prilagođenih proizvoda, osobito za pravna lica, i to u okviru usluga Internacionalnih deskova.
http://www.volksbank.ba/aktuelno/aktuelno.php?lang=en&node_i...

…imate osnovni modul koji je univerzalan, ali ga treba lokalno prilagoditi.
http://bif-specijal.mediaonweb.org/sh/102006/tekst/661/

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4