KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

biased snubber

Croatian translation: polarizirani krug za zaštitu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:biased snubber
Croatian translation:polarizirani krug za zaštitu
Entered by: eleonora_r

23:24 Feb 16, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / block diagram
English term or phrase: biased snubber
Samo to, nema konteksta.
eleonora_r
polarizirani krug za zaštitu
Explanation:
polarizirani krug za zaštitu [u sustavima s induktivnim teretom/opterećenjem]

biased = polariziran
snubber = krug za zaštitu

Slika prikazuje potencijal na diodi kad je pn-spoj propusno (forward-biased) i nepropusno (reverzno, reversed-biased) polariziran.
http://zrno.fsb.hr/katedra/download/materijali/5.pdf

Osim ventila istraživanja obuhvaćaju i pobudne sklopove te krugove za zaštitu.
http://www.mzos.hr/svibor/2/07/258/proj_h.htm

Isto to, na engleskom:
Besides valves, the investigations include also drivers and snubber circuits.
http://www.mzos.hr/svibor/2/07/258/proj_e.htm

Snubbers are frequently used in electrical systems with an inductive load where the sudden interruption of current flow would lead to a sharp rise in voltage across the device creating the interruption. This sharp rise in voltage might lead to a transient or permanent failure of the controlling device.
http://en.wikipedia.org/wiki/Snubber

Snubber ima svrhu kod reaktivnog (induktivnog) tereta a kako mislin da ces sa ovin pogonit uglavnom cisti omski teret onda i nima neke potribe za snubberom.
http://www.audiofil.net/forum/printer_friendly_posts.asp?TID...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-17 00:25:19 GMT)
--------------------------------------------------

Poboljšanje RC zaštite tranzistora
AN IMPROVEMENT IN THE TRANSISTOR RC SNUBBER NETWORKS
http://www.ns.ac.yu/prez/bibliografija/4-ee1981.pdf

Znači trebao bih dodati još nekoliko zaštita ( snubber, zener, MOV, ultrafast diode npr.-BYV29) uključujući i over current protection što planiram za poslije.
http://www.elektronika.ba/forum/viewtopic.php?t=1019

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2008-02-19 14:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

Odgovor postavljaču pitanja:

Zasigurno znači „polariziran“.

Evo poveznica:

trapped by the reverse biased snubber diode
http://www.freepatentsonline.com/3928775.html

Each snubber circuit is constructed of a serial circuit of a forward biased snubber diode 71 and a snubber capacitor 72
http://www.freepatentsonline.com/4853835.html

Protect everything with reverse-biased snubber diodes. Twice.
http://www.pupman.com/listarchives/1997/november/msg00755.ht...

That it is of reverse polarity means that some protection from it may be obtained by the use of reverse-biased snubber diodes across sensitive parts of your circuitry.
http://www.pupman.com/listarchives/1997/november/msg00647.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2008-02-19 14:04:31 GMT)
--------------------------------------------------

Dioda 1N5060 je inverzno polarizirana, te štiti komponente…
http://public.carnet.hr/~srezek/Maturalni_rad.pdf

Na ulaz priključiti istosmjerni izvor tako da dioda bude nepropusno polarizirana
http://www.tssibenik.hr/download/elektrotehnika/Lab_vjezbe E...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
OK. Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2polarizirani krug za zaštituAleksandar Medić
4prelazni prigusivac naponaxxxKale75


Discussion entries: 3





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prelazni prigusivac napona


Explanation:
Shodno Vasem dijagramu i Block Diagram Circuit Description...
A Biased Snubber reduces the voltage transients created....

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-02-17 00:15:03 GMT)
--------------------------------------------------

ili privremeni prigusivac napona...

xxxKale75
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aleksandar Medić: Nije poanta u tome da snubber prigušuje napon, već da štiti uređaj od kratkotrajnih vrhova (tranzijenata) napona koji nastaju pri isključenju u slučaju kada je na uređaj vezan induktivni teret.
11 mins
  -> moguce...sudeci prema kolegicinom dijagramu i samog opisa termina koje sam imao prilike vidjeti rekao bih da je ovo...Hvala na sugestiji...

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
polarizirani krug za zaštitu


Explanation:
polarizirani krug za zaštitu [u sustavima s induktivnim teretom/opterećenjem]

biased = polariziran
snubber = krug za zaštitu

Slika prikazuje potencijal na diodi kad je pn-spoj propusno (forward-biased) i nepropusno (reverzno, reversed-biased) polariziran.
http://zrno.fsb.hr/katedra/download/materijali/5.pdf

Osim ventila istraživanja obuhvaćaju i pobudne sklopove te krugove za zaštitu.
http://www.mzos.hr/svibor/2/07/258/proj_h.htm

Isto to, na engleskom:
Besides valves, the investigations include also drivers and snubber circuits.
http://www.mzos.hr/svibor/2/07/258/proj_e.htm

Snubbers are frequently used in electrical systems with an inductive load where the sudden interruption of current flow would lead to a sharp rise in voltage across the device creating the interruption. This sharp rise in voltage might lead to a transient or permanent failure of the controlling device.
http://en.wikipedia.org/wiki/Snubber

Snubber ima svrhu kod reaktivnog (induktivnog) tereta a kako mislin da ces sa ovin pogonit uglavnom cisti omski teret onda i nima neke potribe za snubberom.
http://www.audiofil.net/forum/printer_friendly_posts.asp?TID...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-17 00:25:19 GMT)
--------------------------------------------------

Poboljšanje RC zaštite tranzistora
AN IMPROVEMENT IN THE TRANSISTOR RC SNUBBER NETWORKS
http://www.ns.ac.yu/prez/bibliografija/4-ee1981.pdf

Znači trebao bih dodati još nekoliko zaštita ( snubber, zener, MOV, ultrafast diode npr.-BYV29) uključujući i over current protection što planiram za poslije.
http://www.elektronika.ba/forum/viewtopic.php?t=1019

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2008-02-19 14:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

Odgovor postavljaču pitanja:

Zasigurno znači „polariziran“.

Evo poveznica:

trapped by the reverse biased snubber diode
http://www.freepatentsonline.com/3928775.html

Each snubber circuit is constructed of a serial circuit of a forward biased snubber diode 71 and a snubber capacitor 72
http://www.freepatentsonline.com/4853835.html

Protect everything with reverse-biased snubber diodes. Twice.
http://www.pupman.com/listarchives/1997/november/msg00755.ht...

That it is of reverse polarity means that some protection from it may be obtained by the use of reverse-biased snubber diodes across sensitive parts of your circuitry.
http://www.pupman.com/listarchives/1997/november/msg00647.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2008-02-19 14:04:31 GMT)
--------------------------------------------------

Dioda 1N5060 je inverzno polarizirana, te štiti komponente…
http://public.carnet.hr/~srezek/Maturalni_rad.pdf

Na ulaz priključiti istosmjerni izvor tako da dioda bude nepropusno polarizirana
http://www.tssibenik.hr/download/elektrotehnika/Lab_vjezbe E...

Aleksandar Medić
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 72
Grading comment
OK. Puno hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic: da se tu mozda ne radi o metal-oksidnom varistoru - MOV> pitanje je o kojoj struji se radi - istosmjeroj ili naizmjenicnoj
5 hrs
  -> Hvala. Ipak bih rekao da nije riječ o MOV-u.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
13 hrs
  -> Hvala.