KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

straight through cabling

Croatian translation: direktno kroz kablovsku mrežu / direktni vod / direktno kroz kablove


16:47 Feb 18, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / networking
English term or phrase: straight through cabling
cathegory 5/5c, Ethernet
Duc T
Croatia
Croatian translation:direktno kroz kablovsku mrežu / direktni vod / direktno kroz kablove
Explanation:

ne znam šta bi drugo moglo biti, osim ako su neka skrivena značenja.

ev. pravo kroz kablovsku mrežu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:13:01 GMT)
--------------------------------------------------

straight through = direktno, ravno, izravno, pravo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:39:42 GMT)
--------------------------------------------------


pa stavila sam i direktni vod ? šta, vod nije imenica ?

dalje, kad je u fuknciji premodifikatora, trebalo bi biti sa crticom , npr. straight- through + imenica.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:40:57 GMT)
--------------------------------------------------

da je sa crticom, ne bi bilo dvojbe. Ovako je dvosmisleno, definitivno.
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala svima, ovo dobro leži u kontekstu koji me pati
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1standardni (mrežni) kabelbonafide1313
4 -1direktno kroz kablovsku mrežu / direktni vod / direktno kroz kablove
Lingua 5B
Summary of reference entries provided
straight-through cablingbonafide1313

Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
direktno kroz kablovsku mrežu / direktni vod / direktno kroz kablove


Explanation:

ne znam šta bi drugo moglo biti, osim ako su neka skrivena značenja.

ev. pravo kroz kablovsku mrežu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:13:01 GMT)
--------------------------------------------------

straight through = direktno, ravno, izravno, pravo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:39:42 GMT)
--------------------------------------------------


pa stavila sam i direktni vod ? šta, vod nije imenica ?

dalje, kad je u fuknciji premodifikatora, trebalo bi biti sa crticom , npr. straight- through + imenica.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-18 18:40:57 GMT)
--------------------------------------------------

da je sa crticom, ne bi bilo dvojbe. Ovako je dvosmisleno, definitivno.

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima, ovo dobro leži u kontekstu koji me pati

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bonafide1313: misim da bi odgovor trebao biti imenica, da je ovo "straight through" "kabliranje", tj. neko izravno, direktno spajanje kablova ili spajanje nekim straight-through kablovima
25 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
standardni (mrežni) kabel


Explanation:
za razliku od "cross-over cabling"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-18 18:51:07 GMT)
--------------------------------------------------

ili "ravni kabel"
http://www.ic.ims.hr/forum/viewtopic.php?t=255


Za tzv. straight-through kablove tj. kablove za spoj između mrežnih kartica i mrežnih koncentratora oba kraj kabla trebaju biti po istom standardu (A-A ili B-B) dok za tzv. crossover kablove tj. kablove za izravno povezivanje dva uređaja (dva koncentratora ili dvije mrežne kartice) jedan konektor treba biti ožićen prema A a drugi prema B standardu. Dakle, pomoću crossover kabla možemo povezati dva računala bez upotrebe mrežnog koncentratora.



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-18 18:54:14 GMT)
--------------------------------------------------

nalazi se i "klasični kabel", "obični kabel" i sl.


    Reference: http://www.informatika.buzdo.com/s485.htm
bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hvala, hvala, nisam bio siguran


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IVAN-57
6 hrs
  -> Hvala, Ivane!




Reference comments


1 hr
Reference: straight-through cabling

Reference information:
There are three types of commonly used RJ-45 cabling: straight, cross and rolled. If you hold the two ends of an RJ-45 cable side by side, you'll see eight colored strips, or pins, at each end. If the order of the colored pins is the same at each end, then the cable is straight. If the order of the colors is reversed at each end, then the cable is rolled.
Straight-through Cabling

In a straight-through cable, the colored wires are in the same sequence at both ends of the cable.

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12