KudoZ home » English to Croatian » Energy / Power Generation

PCB Assy

Croatian translation: shematski prikaz tiskane pločice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PCB Assy
Croatian translation:shematski prikaz tiskane pločice
Entered by: alen botica

21:02 Aug 5, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / air conditioner
English term or phrase: PCB Assy
Remote control
PCB Assy is inside the case
Gordana Podvezanec
Croatia
shematski prikaz tiskane pločice
Explanation:
ili upute za sastavljanje tiskane pločice


Inovator ne misli na modifikaciju sheme nego na modifikaciju tiskane pločice tj.PCB (printed circuit board) tako da se mogu koristiti klasični , a ne smd elementi.

http://www.remotecentral.com/pronto/pfaq-a6.htm
Selected response from:

alen botica
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5PCB sklop
IVAN-57
3 -1shematski prikaz tiskane pločice
alen botica


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pcb assy
PCB sklop


Explanation:
Elektronički sklop na tiskanoj pločici (PCB).

IVAN-57
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 46

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
pcb assy
shematski prikaz tiskane pločice


Explanation:
ili upute za sastavljanje tiskane pločice


Inovator ne misli na modifikaciju sheme nego na modifikaciju tiskane pločice tj.PCB (printed circuit board) tako da se mogu koristiti klasični , a ne smd elementi.

http://www.remotecentral.com/pronto/pfaq-a6.htm


    Reference: http://www.majstor.hr/teme/2005/05/Majstor05-05_Bart.pdf.
    Reference: http://cafe.mobil.hr/showthread.php?t=13312
alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  IVAN-57: !??
2 hrs