KudoZ home » English to Croatian » Energy / Power Generation

flare connection

Croatian translation: holenderski spoj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flare connection
Croatian translation:holenderski spoj
Entered by: Gordana Podvezanec

11:08 Aug 6, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / air conditioner
English term or phrase: flare connection
flare connection
Gordana Podvezanec
Croatia
holenderski spoj
Explanation:
Malo je smiješno - prijevod s engleskoga na hrvatski je -njemačka riječ. No što je tu je, ovo svatko zna što je.


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-08-06 19:58:45 GMT)
--------------------------------------------------

Razvrnuti spoj je rješenje koje možda i nije loše, premda ne opisuje sasvim ono o čemu se radi. Ovo je dobro jer mislim da se negdje u tekstu uputa o instalaciji klima uređaja mora naići i na razvrtače, koji su zapravo alati kojima se ovakvi spojevi stvaraju. Razvrtačem se raširi završetak cijevi koji onda ima ljevkasti oblik i u taj lijevak ulazi s druge strane druga cijev s koničnim završetkom.
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
puno puno hvala na velikoj pomoći!!!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5holenderski spoj
IVAN-57
2prošireni sastav
A.Đapo


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
prošireni sastav


Explanation:
tehnički rječnik kaže da je flare proširenje a ovo je prošireni sastav na cijevi
Nisam sigurna

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IVAN-57: Na dobrom ste tragu, trebalo bi možda reći "Razvrnuti spoj"
13 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
holenderski spoj


Explanation:
Malo je smiješno - prijevod s engleskoga na hrvatski je -njemačka riječ. No što je tu je, ovo svatko zna što je.


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-08-06 19:58:45 GMT)
--------------------------------------------------

Razvrnuti spoj je rješenje koje možda i nije loše, premda ne opisuje sasvim ono o čemu se radi. Ovo je dobro jer mislim da se negdje u tekstu uputa o instalaciji klima uređaja mora naići i na razvrtače, koji su zapravo alati kojima se ovakvi spojevi stvaraju. Razvrtačem se raširi završetak cijevi koji onda ima ljevkasti oblik i u taj lijevak ulazi s druge strane druga cijev s koničnim završetkom.

IVAN-57
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 46
Grading comment
puno puno hvala na velikoj pomoći!!!!!!