KudoZ home » English to Croatian » Energy / Power Generation

suction cooled 2 pole

Croatian translation: usisom hlađen 2 polni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:suction cooled 2 pole
Croatian translation:usisom hlađen 2 polni
Entered by: Gordana Podvezanec

13:35 Sep 7, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / air conditioner
English term or phrase: suction cooled 2 pole
the main screw is directly driven by a suction cooled 2 pole, 3 phase inductor
Gordana Podvezanec
Croatia
usisom hlađen 2 polni
Explanation:
Osnovni vijak izravno se pogoni pomoću usisom hlađene dvopolne, trofazne prigušnice.
Jako mi lijepo zvuči ovo što sam napisao, osim što - nema smisla!!
Naime inductor je prigušnica, a ona naikako i nigdje nije nikakvo pogonsko sredstvo.
Možda je to elektromagnet?
Jo malo šireg konteksta bi pomoglo.
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3usisom hlađen 2 polni
IVAN-57
2usisno hlađen dvopolni ili dvopolni hlađen usisom
ciovo


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
usisno hlađen dvopolni ili dvopolni hlađen usisom


Explanation:
glavnoga vijka neposredno pogoni usisno hlađen dvopolni, trofazni induktor
ili možda
glavnoga vijka neposredno pogoni dvopolni, trofazni induktor hlađen usisom

ciovo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
usisom hlađen 2 polni


Explanation:
Osnovni vijak izravno se pogoni pomoću usisom hlađene dvopolne, trofazne prigušnice.
Jako mi lijepo zvuči ovo što sam napisao, osim što - nema smisla!!
Naime inductor je prigušnica, a ona naikako i nigdje nije nikakvo pogonsko sredstvo.
Možda je to elektromagnet?
Jo malo šireg konteksta bi pomoglo.

IVAN-57
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 46
Grading comment
hvala