KudoZ home » English to Croatian » Engineering: Industrial

manual override

Croatian translation: premosnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manual override
Croatian translation:premosnik
Entered by: BUZOV

23:18 Jul 31, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: manual override
Kod strojeva sa automatskim rezimom rada, sluzi za slucaj opasnosti.

Kako se to lijepo kaze na hrvatskom?

Tisucu puta hvala.

Davorka
Davorka Grgic
prekidač za zaustavljanje (u slučaju nužde)
Explanation:
Ili: 'Ručni pogon u slučaju nužde'

... ako otkaže/pregori npr. roletni motor, a baš morate dići roletu, jer je iza Vas požar.

Nezgrapno ?
Da, ali tako je ustaljeni termin u HR:

http://www.hidraulika-kurelja.hr/smecar.php
... prekidač za zaustavljanje u slučaju nužde, zaštita na ...

http://www.pomorstvo.hr/propisi/99_0827.htm
8. Postupci u slučaju nužde
8.1. Plan u slučaju nužde 1,0
8.2. Alarmi u slučaju nužde 0,5
8.3. Organizacija u slučaju nužde 1,0
8.4. Izvođenje vježbi 0,5

http://free-zg.htnet.hr/dado01/chigo.htm
• U SLUČAJU NUŽDE
Kad je daljinski upravljač neispravan ili baterija
istrošena ova funkcija vam olakšava rukovanje. (...klima uređajem)

56 4.6.1999 Pravilnik o sustavima za dojavu požara
... osvjetljenja u slučaju nužde ili zvučnih električnih uređaja,. ... ili ispitivanje preuzimanja provodi se prije puštanja u pogon novoizvedenog sustava za ... www.zitel.hr/sigurnost/propisi_pozar/ Pravilnik%20o%20sustavima%20za%20dojavu%20pozara%2056-99.htm - 46k -


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 3 hrs 56 mins (2004-08-02 03:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

Naime, \'override\' može biti i \'prekidač\' i \'prisilni pogon\' i \'prislino upravljanje pogonom\'...

Ja bih to rekao RUČNI PREMOSNIK POGONA ... ali tko bi mi vjerovao ???

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 5 mins (2004-08-02 03:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

No, evo i dvaju primjera gdje ljudi ipak rabe izraz ‘premosnik’ u vrlo različitim kontekstima

[PDF] Diplomski rad.doc
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat
... povecanog promjera SOT-01-PS7-09 - Vilica kotaca SOT-01-PS7-11 - Osovina kotaca
SOT-01-PS8-00 - Okretni dio kocnice SOT-01-PS9-00 - Premosnik s lijevovojnom ...
www.cadlab.fsb.hr/download/diplomski/rp_diplomski.pdf - Slične stranice

Vjesnik on-line - Zagreb
... Domovinski most postat će svojom dužinom od 660 metara, odnosno 700 metara s priključcima
na ceste i rasponom od 120 metara najveći premosnik Save u Zagrebu ...
www.vjesnik.com/html/2002/ 01/06/Clanak.asp?r=zag&c=2 - 39k - Slične Stranice -

Vi se odlučite !
Inače, u struci smo i ja i svi ostali isto tako uvijek taj \'override\' upotrebljavali nepreveden ...no, tamo se moglo.
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala najljepsa. Vas "gut feeling" bio je ispravan u ovom slucaju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prekidač za zaustavljanje (u slučaju nužde)
BUZOV
5ručna kontrola
Nedzad Selmanovic


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ručna kontrola


Explanation:
A manual control function that enables the operator to modify programmed values(for example, of feedrates or spindle speeds). Source: European Union

sretno

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 45 mins (2004-08-01 13:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

-ručna ili automatska kontrola svih parametara
-automatsko vođenje sa računala korištenjem software-a PulseMaster
http://www.tectra.hr/ulaz/baza/B1.htm

Ručna kontrola broja okr. unutrašnjeg ventilatora
http://www.corner.hr/it/ponuda.asp?sort=Datum&sortby=DESC&od...

Kontrola ekspozicije
Princip mjerenja ekspozicije u video kameri. Automatska kontrola. Ručna kontrola. Zebra. Demonstracija u studiju i eksterijeru
http://snimanje.adu.hr/studij/programi/prog_kolegij03.htm





Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Da, ali ne u Davorkinom slučaju.
4 hrs
  -> hvala vam velika.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prekidač za zaustavljanje (u slučaju nužde)


Explanation:
Ili: 'Ručni pogon u slučaju nužde'

... ako otkaže/pregori npr. roletni motor, a baš morate dići roletu, jer je iza Vas požar.

Nezgrapno ?
Da, ali tako je ustaljeni termin u HR:

http://www.hidraulika-kurelja.hr/smecar.php
... prekidač za zaustavljanje u slučaju nužde, zaštita na ...

http://www.pomorstvo.hr/propisi/99_0827.htm
8. Postupci u slučaju nužde
8.1. Plan u slučaju nužde 1,0
8.2. Alarmi u slučaju nužde 0,5
8.3. Organizacija u slučaju nužde 1,0
8.4. Izvođenje vježbi 0,5

http://free-zg.htnet.hr/dado01/chigo.htm
• U SLUČAJU NUŽDE
Kad je daljinski upravljač neispravan ili baterija
istrošena ova funkcija vam olakšava rukovanje. (...klima uređajem)

56 4.6.1999 Pravilnik o sustavima za dojavu požara
... osvjetljenja u slučaju nužde ili zvučnih električnih uređaja,. ... ili ispitivanje preuzimanja provodi se prije puštanja u pogon novoizvedenog sustava za ... www.zitel.hr/sigurnost/propisi_pozar/ Pravilnik%20o%20sustavima%20za%20dojavu%20pozara%2056-99.htm - 46k -


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 3 hrs 56 mins (2004-08-02 03:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

Naime, \'override\' može biti i \'prekidač\' i \'prisilni pogon\' i \'prislino upravljanje pogonom\'...

Ja bih to rekao RUČNI PREMOSNIK POGONA ... ali tko bi mi vjerovao ???

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 5 mins (2004-08-02 03:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

No, evo i dvaju primjera gdje ljudi ipak rabe izraz ‘premosnik’ u vrlo različitim kontekstima

[PDF] Diplomski rad.doc
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat
... povecanog promjera SOT-01-PS7-09 - Vilica kotaca SOT-01-PS7-11 - Osovina kotaca
SOT-01-PS8-00 - Okretni dio kocnice SOT-01-PS9-00 - Premosnik s lijevovojnom ...
www.cadlab.fsb.hr/download/diplomski/rp_diplomski.pdf - Slične stranice

Vjesnik on-line - Zagreb
... Domovinski most postat će svojom dužinom od 660 metara, odnosno 700 metara s priključcima
na ceste i rasponom od 120 metara najveći premosnik Save u Zagrebu ...
www.vjesnik.com/html/2002/ 01/06/Clanak.asp?r=zag&c=2 - 39k - Slične Stranice -

Vi se odlučite !
Inače, u struci smo i ja i svi ostali isto tako uvijek taj \'override\' upotrebljavali nepreveden ...no, tamo se moglo.

BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Hvala najljepsa. Vas "gut feeling" bio je ispravan u ovom slucaju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
4 hrs
  -> Hvala

agree  Vesna Zivcic: ručno upravljanje pogonom u slučaju nužde
10 hrs
  -> Da, tako je mišljeno. Hvala za preciziranje.