KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

top-line growth

Croatian translation: najveći rast prihoda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top-line growth
Croatian translation:najveći rast prihoda
Entered by: Ivana Karanikic

10:04 Aug 5, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Finance (general) / M&A's
English term or phrase: top-line growth
From this perspective, at least, the deal fit. Kellogg's investment thesis sad the deal would addone to two points of top-line growth to the company by moving Kellogg into a high-growth distribution channel and filling theat channel with an expanded product line in snacks.

Izgledalo je da će taj posao lijepo pristajati. Kelloggova investicijska postavka je pokazala da će ovim poslom tvrtka dobiti jedan do dva boda među najboljim ???tvrtkama stavljajući Kellog u najbolji kanal distribucije i ispunjavajući taj kanal s novim snack proizvodima.
alen botica
najveći rast prihoda
Explanation:
ja bih u kontekstu rečenice stavila ovako..."Kelloggova investicijska postavka je pokazala da će ovim poslom tvrtka dobiti jedan do dva boda među najprofitabilnijim tvrtkama...."
Selected response from:

Ivana Karanikic
Croatia
Grading comment
tako nesto top-line nije isto sto i top line bez crtice...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5najveći rast prihodaIvana Karanikic
4rast dohodakaVladimir Mavar


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
najveći rast prihoda


Explanation:
ja bih u kontekstu rečenice stavila ovako..."Kelloggova investicijska postavka je pokazala da će ovim poslom tvrtka dobiti jedan do dva boda među najprofitabilnijim tvrtkama...."


    Reference: http://www.advfn.com/money-words_term_9602_Topline_growth.ht...
Ivana Karanikic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 26
Grading comment
tako nesto top-line nije isto sto i top line bez crtice...

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rast dohodaka


Explanation:
Može značiti porast s vrha. Ovaj izraz predstavlja porast razine dohodaka unutar firme.


    Reference: http://financial-dictionary.thefreedictionary.com/Topline+gr...
    Reference: http://www.advfn.com/money-words_term_9602_Topline_growth.ht...
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivana Karanikic: slažem se ali mislim da u ovom slučaju "revenue" predstavlja prihod tvrtke a ne zaposlenika
4 hrs