KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

core

Croatian translation: srž


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:core
Croatian translation:srž
Entered by: Karen Ordanic

23:40 Aug 8, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / mergers
English term or phrase: core
ne znam da li je to "osnova" (jedne tvrtke vezano za osnovne djelatnosti...) postoji li termin za to u hrvatskom...

...every good company has successful business formula that defines its base set o competencies - a clear picture of how it makes money and how it competes to win. We'll call this essence of the company the "core". When a company has a well-defined core that it is willing to invest in and defend, it is more likely to earn superior returns.


Odredite temelj konkurentnosti

Maysovi su znali kako zaraditi svoj novac, sklapali su poslove koji su dokazano pojačavali mogućnost obavljanja unosnog poslovanja. To je neophodna početna točka kod sustavnog sklapanja poslova. Svaka dobra tvrtka sadrži uspješnu poslovnu formulu koja definira njezinu glavnu strukturu sposobnosti – jasna slika na koji način zarađuje novac i kako se nadmeče za pobjedu. Ovu osnovnu komponentu tvrtke ćemo nazvati «osnova». Kada tvrtka ima jasno određenu osnovu koja rado ulaže i brani se, onda ima više izgleda za dobivanje većih povrata.
alen botica
srž
Explanation:
core program - sržni program

Primjer 1:
S obzirom na intenzivan proces umrežavanja organizacija organizacije se orijentiraju na svoj core (sržni) program, a sve ostalo putem outsourcinga (eksternalizacije) nabavljaju od ostalih članica mreže.

Primjer 2:
Minulo desetljeće u domeni visokih tehnologija obilježavaju, suženja
proizvodnog programa i tzv. visoko fokusiranje spomenutih institucija na relativno uzak asortiman proizvoda, što rezultira potrebom za promjenom, odnosno orijentacijom na sržni program u sklopu promjena u organizacijskoj strukturi ovih institucija.
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3sržKaren Ordanic
5srž firmeVladimir Mavar
3jezgra
Natasa Grubor


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
srž


Explanation:
core program - sržni program

Primjer 1:
S obzirom na intenzivan proces umrežavanja organizacija organizacije se orijentiraju na svoj core (sržni) program, a sve ostalo putem outsourcinga (eksternalizacije) nabavljaju od ostalih članica mreže.

Primjer 2:
Minulo desetljeće u domeni visokih tehnologija obilježavaju, suženja
proizvodnog programa i tzv. visoko fokusiranje spomenutih institucija na relativno uzak asortiman proizvoda, što rezultira potrebom za promjenom, odnosno orijentacijom na sržni program u sklopu promjena u organizacijskoj strukturi ovih institucija.


    Reference: http://www.efst.hr/nastava/90/Vjezbe%204.pdf
    oliver.efzg.hr/gnet/37Garbin.pdf
Karen Ordanic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
50 mins
  -> hvala

agree  ihodak4
4 hrs
  -> Hvala

agree  arsenates
9 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
srž firme


Explanation:
Neko središte bez kojeg firma ne može ni postojati, kao da, recimo, Mircrosoft odbaci (proda) svoju osnovnu djelatnost - razvijanje i stvaranje novih softwarea.


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=core
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Core
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jezgra


Explanation:
.


    www.wienerberger.hr/.../Page/CallArticle05&cid=1055118621617&sl=wb_hr_home_hr - 21k
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian