KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

approval covenants

Croatian translation: (preuzete) ugovorne obveze o suglasnosti / odobrenju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:approval covenants
Croatian translation:(preuzete) ugovorne obveze o suglasnosti / odobrenju
Entered by: Kristina Kolic

16:03 Apr 22, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: approval covenants
Tipkam i razgovaram i printam sve odjednom pa sam pogrijesila.
Dakle covenants:

Otherwise the customer has to provide alternative
bankable securities up to that date. In individual cases where supplies need to start and the
credit agreement has been signed but all conditions precedent are not yet met, alternative
bankable security not yet lodged or approval covenants not yet completely fulfilled, a written
release document from the appropriate level of authority is required.
Laura1
(preuzete) ugovorne obveze o suglasnosti / odobrenju
Explanation:
Kako nismo upoznati s točnim sadržajem te ugovorne obveze, najbolje se držati općeg značenja. "Covenant" se u ugovorima (a i ovdje je riječ o ugovoru) javlja kao zasebna odredba kojom jedna ugovorna strana preuzima ugovornu obvezu izvršiti nešto ili ishoditi nešto, dostaviti određene isprave, jamstva i slično, ili suzdržati se od određenih činidbi. (The party covenants to...) A što su točne ugovorne obveze u ovom konkretnom slučaju zapravo ovisi o samom sadržaju te odredbe.

Jedino što se vidi iz Vašeg primjera je da je ugovor o zajmu potpisan, ali da svi preduvjeti još nisu ispunjeni ... i da sve preuzete ugovorne obveze još nisu u potpunosti ispunjene ili izvršene.


Evo nekoliko definicija:
"Covenant - A legal promise in a note, loan agreement, security agreement or mortgage to do or not to do specific acts; or a promise that certain conditions do or do not exist. A breach of a covenant can lead to the injured party pursuing legal remedies and can be a basis for foreclosure"
http://www.extension.iastate.edu/AGDM/wholefarm/html/c3-05.h...

"Covenant - An agreement or promise to do or not to do a particular thing; to enter into a formal agreement; a promise incidental to a deed or contract. The following are functional objectives guiding most covenants: full disclosure of information, preservation of net worth, maintenance of asset quality, maintenance of adequate cash flow, control of growth, control of management, assurance of legal existence and concept of going concern, provision for lender profit or program goals."
http://www.whynotloans.com/loans-glossary.html

Evo i jednog primjera na hrvatskom:
"Moguć je slučaj da stranke i kasnije (npr. aneksom ugovora) predvide ishođenje bankarske garancije, ali one to moraju uciniti prije započinjanja ispunjenja obveza. Ako bi koja od stranaka djelomično ispunila preuzetu ugovornu obvezu, a nakon toga ishodila bankarsku garanciju, ta bankarska garancije ne bi mogla
«pokriti» i dio već ispunjenje obveze; takva garancije bi u tom dijelu bila suprotna načelu savjesnosti i poštenja"
http://www.vtsrh.hr/Download/2007/01/24/bankarska_garancija....
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Da, to je u skladu s mojim prvim prijedlogom, mislim da je tako najbolje.

Hvala svima na pomoci i savjetu.

Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(preuzete) ugovorne obveze o suglasnosti / odobrenju
Kristina Kolic
2 -1izjave o suglasnosti zapljene primanja/plaćeDinap


Discussion entries: 2





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
izjave o suglasnosti zapljene primanja/plaće


Explanation:
ovo je izjava ovjerena kod javnog bilježnika (dakle kao solemn oath, vidjeti prvi link dolje).Najčešće se radi o suglasnosti na zapljenu plaće odn. primanja makar banke vani mogu propisati i druge uvjete (drugi link dolje). To je vjerojatno jedan od instrumenata osiguranja kredita i bez toga se kredit ne može odobriti (zato approval) Imam bankare u ovitelji ali nisam nikakav stručnjak.Ovo je samo okvirni prijedlog

Example sentence(s):
  • condition that the borrower must comply in order to adhere to the terms in the loan agreement. If the borrower does not act in accordance with the covenants, the loan can be considered in default and the lender has the right to demand payment.

    Reference: http://www.google.com/search?hl=hr&lr=&defl=en&q=define:cove...
    Reference: http://www.loanuniverse.com/covenant.html
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kristina Kolic: preslobodno tumačenje naročito kada se ne zna koji je točan sadržaj preuzete ugovorne obveze ili pak što podliježe ishođenju suglasnosti.
1 hr
  -> zato sam i navela da banka može odrediti i druge obaveze

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(preuzete) ugovorne obveze o suglasnosti / odobrenju


Explanation:
Kako nismo upoznati s točnim sadržajem te ugovorne obveze, najbolje se držati općeg značenja. "Covenant" se u ugovorima (a i ovdje je riječ o ugovoru) javlja kao zasebna odredba kojom jedna ugovorna strana preuzima ugovornu obvezu izvršiti nešto ili ishoditi nešto, dostaviti određene isprave, jamstva i slično, ili suzdržati se od određenih činidbi. (The party covenants to...) A što su točne ugovorne obveze u ovom konkretnom slučaju zapravo ovisi o samom sadržaju te odredbe.

Jedino što se vidi iz Vašeg primjera je da je ugovor o zajmu potpisan, ali da svi preduvjeti još nisu ispunjeni ... i da sve preuzete ugovorne obveze još nisu u potpunosti ispunjene ili izvršene.


Evo nekoliko definicija:
"Covenant - A legal promise in a note, loan agreement, security agreement or mortgage to do or not to do specific acts; or a promise that certain conditions do or do not exist. A breach of a covenant can lead to the injured party pursuing legal remedies and can be a basis for foreclosure"
http://www.extension.iastate.edu/AGDM/wholefarm/html/c3-05.h...

"Covenant - An agreement or promise to do or not to do a particular thing; to enter into a formal agreement; a promise incidental to a deed or contract. The following are functional objectives guiding most covenants: full disclosure of information, preservation of net worth, maintenance of asset quality, maintenance of adequate cash flow, control of growth, control of management, assurance of legal existence and concept of going concern, provision for lender profit or program goals."
http://www.whynotloans.com/loans-glossary.html

Evo i jednog primjera na hrvatskom:
"Moguć je slučaj da stranke i kasnije (npr. aneksom ugovora) predvide ishođenje bankarske garancije, ali one to moraju uciniti prije započinjanja ispunjenja obveza. Ako bi koja od stranaka djelomično ispunila preuzetu ugovornu obvezu, a nakon toga ishodila bankarsku garanciju, ta bankarska garancije ne bi mogla
«pokriti» i dio već ispunjenje obveze; takva garancije bi u tom dijelu bila suprotna načelu savjesnosti i poštenja"
http://www.vtsrh.hr/Download/2007/01/24/bankarska_garancija....

Kristina Kolic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 51
Grading comment
Da, to je u skladu s mojim prvim prijedlogom, mislim da je tako najbolje.

Hvala svima na pomoci i savjetu.

Laura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: ovo je mi se čini kudikamo elegantnije i preciznije rješenje
9 mins
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day15 hrs
  -> Hvala!