KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

workout activities

Croatian translation: neslužbeno reprogramiranje (kredita)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:workout activities
Croatian translation:neslužbeno reprogramiranje (kredita)
Entered by: Vesna Zivcic

17:06 Jan 15, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: workout activities
conducted in the workout department for the clients with large exposures
ihodak4
nesluzbeno reprogramiranje (kredita, potrazivanja)
Explanation:
radi se o reprogramiranju (mijenjanju rokova i uvjeta otplate - Engl. restructuring) kredita ili drugih potrazivanja mimo ugovora o kreditu. dakle, kada banka ima korisnika kredita koji zaostaje sa otplatom, umjesto utuzenja pokusava sa njim postici neki dogovor o izmjeni uvjeta otplate tako da ugovor o kreditu ostane neizmjenjen. najcesce se smanjuje iznos mjesecnih rata i produzava rok otplate... ovakve stvari se najcesce rade u bankama koje su u privremenoj upravi i sl. pa se nastoji postici naplata potrazivanja na razne nacine.

prijevod recenice: "provedene u odjeljenju za naplatu za komitente kod kojih je prisutna velika izlozenost kreditnom riziku"
Selected response from:

Almir Comor MITI
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2nesluzbeno reprogramiranje (kredita, potrazivanja)
Almir Comor MITI
5Djelotvorne radnje
Andjelo Miklic
4konsolidacijski poslovixxxNermina


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Djelotvorne radnje


Explanation:
:)

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 32

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
nesluzbeno reprogramiranje (kredita, potrazivanja)


Explanation:
radi se o reprogramiranju (mijenjanju rokova i uvjeta otplate - Engl. restructuring) kredita ili drugih potrazivanja mimo ugovora o kreditu. dakle, kada banka ima korisnika kredita koji zaostaje sa otplatom, umjesto utuzenja pokusava sa njim postici neki dogovor o izmjeni uvjeta otplate tako da ugovor o kreditu ostane neizmjenjen. najcesce se smanjuje iznos mjesecnih rata i produzava rok otplate... ovakve stvari se najcesce rade u bankama koje su u privremenoj upravi i sl. pa se nastoji postici naplata potrazivanja na razne nacine.

prijevod recenice: "provedene u odjeljenju za naplatu za komitente kod kojih je prisutna velika izlozenost kreditnom riziku"


    Reference: http://www.loanledger.com/schedulr.html
    Reference: http://www.riker.com/area/2017.html
Almir Comor MITI
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic: još su Beatlesi pjevali "we can work it out", ali njih nisu mučili krediti :-)
2 hrs
  -> upravo tako :)

agree  Branka Ramadanovic: mozda rješavanje problematičnih kredita
20 hrs
  -> hvala

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konsolidacijski poslovi


Explanation:
"izvrseni u konsolidacijskom uredu za korisnike (klijente) sa vecim kreditnim zaduzenjima"

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian