KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

interface

Croatian translation: Sučelje, sklopovlje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Interface
Croatian translation:Sučelje, sklopovlje
Entered by: Veronica Prpic Uhing

15:48 Apr 3, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: interface
system integration
Veronica Prpic Uhing
United States
sučelje
Explanation:
postoji mnogo termina s kojim možete prevesti termin "interface".
Sučelje je jedan od onih koji se najčešće koristi (npr. i Microsoft je preveo interface sa terminom sučelje).
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db...
Pored termina sučelje, predlažem još i sklopovlje,
http://leut.srk.fer.hr/seminar/holo/interface.shtml
a možete pjam interface i ostaviti takvim kakav već jest (interfejs se također dosta susreće kao adekvatan)
U IT tehnologiji poajm interface ima slijedeće značenje:
Djeljiva granica gdje se susreću dva ili više sistema. Interfejs može biti između hardvera i hardvera (poput utičnica i utikača, ili elektičnih signala), hardvera i softvera, softvera i softvera, čovjeka i računara (poput miša ili tastature i prikaza na ekranu).

http://www.hr/wwwhr/education/foreign/index.hr.html

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2004-04-03 16:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, zaboravio sam navesti još adekvatnih pojmova:
granica, povezivanje, vezni sklop
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
Izabrala sam ove izraze ali sam koristila i Vesnin izbor proslog listopada za "...customer interface" kao "...odnos s klijentima" Zahvaljujem svima puno na pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5sučelje
Nedzad Selmanovic
5 +3sučelje
Vesna Zivcic
3međusklopMarija Vujosevic Caric


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
međusklop


Explanation:
Dr. Jurković at all, Poslovni rječnik

System integration of what?

Marija Vujosevic Caric
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sučelje


Explanation:
sučelje

Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
1 hr

agree  IVAN-57
3 hrs

agree  A.Đapo
3 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
sučelje


Explanation:
postoji mnogo termina s kojim možete prevesti termin "interface".
Sučelje je jedan od onih koji se najčešće koristi (npr. i Microsoft je preveo interface sa terminom sučelje).
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db...
Pored termina sučelje, predlažem još i sklopovlje,
http://leut.srk.fer.hr/seminar/holo/interface.shtml
a možete pjam interface i ostaviti takvim kakav već jest (interfejs se također dosta susreće kao adekvatan)
U IT tehnologiji poajm interface ima slijedeće značenje:
Djeljiva granica gdje se susreću dva ili više sistema. Interfejs može biti između hardvera i hardvera (poput utičnica i utikača, ili elektičnih signala), hardvera i softvera, softvera i softvera, čovjeka i računara (poput miša ili tastature i prikaza na ekranu).

http://www.hr/wwwhr/education/foreign/index.hr.html

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2004-04-03 16:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, zaboravio sam navesti još adekvatnih pojmova:
granica, povezivanje, vezni sklop


    Reference: http://www.jupiter-software.com/sucelje.asp
    Reference: http://domek.inter-biz.hr/gui.htm
Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Izabrala sam ove izraze ali sam koristila i Vesnin izbor proslog listopada za "...customer interface" kao "...odnos s klijentima" Zahvaljujem svima puno na pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic
1 min
  -> hvala vam velika

agree  Nenija Hasanic
29 mins
  -> hvala vam velika

agree  bergazy
2 hrs
  -> hvala vam velika

agree  IVAN-57
3 hrs
  -> hvala vam velika

agree  A.Đapo
3 hrs
  -> hvala vam velika