KudoZ home » English to Croatian » Fisheries

greater silver smelt

Croatian translation: velika srebrnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:greater silver smelt
Croatian translation:velika srebrnica
Entered by: Silvija Ivacic

20:18 Feb 13, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Fisheries / fish species
English term or phrase: greater silver smelt
njem. Goldlachs
xxxmarijana1
velika srebrnica
Explanation:
Greater silver smelt - ARGENTINA SILUS = rekla bih VELIKA SREBRNICA da se napravi razlika u odnosu na srebrnicu (Slovenci su je npr. u eur-lex-u preveli kao 'velika srebrenka'. Dajem vam link za to.)

Lesser silver smelt - ARGENTINA SPHYRAENA = SREBRNICA

Large eyed argentine/silver smelt - ARGYROPELECUS HEMIGYMNUS COCCO = SREBRNICA VELEOKA

Na njemačkom jeziku riječ je o SILBERFISCH (ili ponegdje TIEFSEESILBERFISCH)
Selected response from:

Silvija Ivacic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4velika srebrnica
Silvija Ivacic
3Argentina sphyraena (srebrnica)
ciovo


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Argentina sphyraena (srebrnica)


Explanation:
mislim da je to...


    Reference: http://free-st.htnet.hr/Grabule/ribarstvo.htm
ciovo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
velika srebrnica


Explanation:
Greater silver smelt - ARGENTINA SILUS = rekla bih VELIKA SREBRNICA da se napravi razlika u odnosu na srebrnicu (Slovenci su je npr. u eur-lex-u preveli kao 'velika srebrenka'. Dajem vam link za to.)

Lesser silver smelt - ARGENTINA SPHYRAENA = SREBRNICA

Large eyed argentine/silver smelt - ARGYROPELECUS HEMIGYMNUS COCCO = SREBRNICA VELEOKA

Na njemačkom jeziku riječ je o SILBERFISCH (ili ponegdje TIEFSEESILBERFISCH)


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Silvija Ivacic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4