KudoZ home » English to Croatian » Fisheries

rat tail

Croatian translation: grenadir


19:24 Mar 14, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Fisheries / ribe
English term or phrase: rat tail
njem. Schwarzfleck-grenadierfisch, lat. Coilia mystus
xxxmarijana1
Croatian translation:grenadir
Explanation:
riba dubinskog mora, vjerojatno ne postoji u jadranu (slažem se s mišljenjem pikea) pa sumnjam da postoji neki adekvantni prijevod, ali iz ostalih naziva (njemački!) predlažem gornji prijevod.
osim ovog latinski coilia mystus je neka vrsta inčuna kineskog mora što nije nalik ovoj ribi koja je navodno iz porodice bakalara
Selected response from:

zoran rukavina
Grading comment
hvala, staviti ću skupni naziv
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4grenadirzoran rukavina
4morski štakorsazo
3misorepi okac / morski mis
Davorka Grgic


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
misorepi okac / morski mis


Explanation:
Familija se, cini se, zove macouridae.

Pogledajte:

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.ecoserve.ie...

ili

http://www.ecoserve.ie/projects/aces/macouridae.html

a na hrvatskom:

http://www.submania.hr/index.asp?ID=3&RE=3&T=199



--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-03-14 19:50:51 GMT)
--------------------------------------------------

Oprostite, zaboravila sam poslije prijedloga prijevoda staviti upitnik.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
morski štakor


Explanation:
.

Example sentence(s):
  • hr.wikipedia.org/wiki/Morski_štakori
  • www.ribe-hrvatske.com/morske%20ribe/index_lat.htm
sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grenadir


Explanation:
riba dubinskog mora, vjerojatno ne postoji u jadranu (slažem se s mišljenjem pikea) pa sumnjam da postoji neki adekvantni prijevod, ali iz ostalih naziva (njemački!) predlažem gornji prijevod.
osim ovog latinski coilia mystus je neka vrsta inčuna kineskog mora što nije nalik ovoj ribi koja je navodno iz porodice bakalara



    Reference: http://www.promotega.org/ksu00019/rattail.htm
    Reference: http://www.anfitrade.co.yu/riba_grenadir.html
zoran rukavina
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala, staviti ću skupni naziv