KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

power dip

Croatian translation: moćni prah ili moćna lizalica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power dip
Croatian translation:moćni prah ili moćna lizalica
Entered by: ihodak4

19:47 Mar 4, 2007
English to Croatian translations [Non-PRO]
Food & Drink / candy
English term or phrase: power dip
naziv katergorije slatkiša; power dip ?

hvala!
ihodak4
moćni prah ili moćna lizaljka
Explanation:
Ovdje se radi o proizvodu koji koristi Justice League superjunake (Superman, Batman, Wonder Woman, Flash, Green Lantern itd.) iz DC stripova za promoviranje.

Power Dip = Lollypop + candy powder

Slatkis se dakle sastoji od lizaljke koja se umoci u nekakav secerni prah koja djeci daje iluziju da ce postati super jaki poput svojih omiljenih stripovskih junaka. Zato bi ja to preveo kao mocni prah ili mocna lizaljka.

Samo da ne bi djeca krenula stopama Maradone i konzumirala bijeli prah ;)
Selected response from:

Paolo Francula
United States
Grading comment
Hvala; također hvala i na detaljnom objašnjenju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moćni prah ili moćna lizaljka
Paolo Francula
3ekstra topivi...
Kornelija


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ekstra topivi...


Explanation:
Ovo je neki nespretan prijedlog ali mozda nekome da ideju kako da to bolje prevede. Evo linkova:
http://www.candydirect.com/novelty/Kandy-Kastle-DC-Power-Dip...

http://www.candydirect.com/novelty/novelty39.html



Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moćni prah ili moćna lizaljka


Explanation:
Ovdje se radi o proizvodu koji koristi Justice League superjunake (Superman, Batman, Wonder Woman, Flash, Green Lantern itd.) iz DC stripova za promoviranje.

Power Dip = Lollypop + candy powder

Slatkis se dakle sastoji od lizaljke koja se umoci u nekakav secerni prah koja djeci daje iluziju da ce postati super jaki poput svojih omiljenih stripovskih junaka. Zato bi ja to preveo kao mocni prah ili mocna lizaljka.

Samo da ne bi djeca krenula stopama Maradone i konzumirala bijeli prah ;)


    Reference: http://www.candydirect.com/novelty/Kandy-Kastle-DC-Power-Dip...
Paolo Francula
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
Grading comment
Hvala; također hvala i na detaljnom objašnjenju!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Nives