KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

millefeuille

Croatian translation: millefeuille, kremšnite


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:millefeuille
Croatian translation:millefeuille, kremšnite
Entered by: Veronica Prpic Uhing

19:50 Jun 27, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Food & Drink
English term or phrase: millefeuille
NAZIV KOLAČA
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
millefeuille, kremšnite
Explanation:
Francuzi svoju verziju kod nas poznatih kremšnita slažu sa više slojeva lisnatog tijesta i nazivaju ih millefeuille, slobodno prevedeno “hiljadu listova.”

http://www.coolinarika.com/tag/kreativnost/korisnik/Ninna84

http://www.coolinarika.com/tag/kreativnost/korisnik/Ninna84
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2millefeuille, kremšnite
Veronica Prpic Uhing
4 +1kolač od lisnatog tijesta
Pike


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
millefeuille
millefeuille, kremšnite


Explanation:
Francuzi svoju verziju kod nas poznatih kremšnita slažu sa više slojeva lisnatog tijesta i nazivaju ih millefeuille, slobodno prevedeno “hiljadu listova.”

http://www.coolinarika.com/tag/kreativnost/korisnik/Ninna84

http://www.coolinarika.com/tag/kreativnost/korisnik/Ninna84

Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala puno!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cvijeta Jaksic: apsolutno kremšnite
24 mins
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA: http://www.kkuhar.com/Images/667.jpg
43 mins
  -> Hvala i na slici kremšnita! Najbolje su u Samoboru

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
millefeuille
kolač od lisnatog tijesta


Explanation:
to je to, bacite pogled na priložene linkove na KudoZ i coolinariku, doslovan prijevod je "tisuću listova"


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/260011
    Reference: http://www.coolinarika.com/recept/millefeullie-sa-brokulom-i...
Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
16 mins