KudoZ home » English to Croatian » General / Conversation / Greetings / Letters

exempt vs. Non-Exempt

Croatian translation: Službenička plaća vs. nadnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exempt vs. Non-Exempt
Croatian translation:Službenička plaća vs. nadnica
Entered by: Sonja Bulesic Milic

15:06 Feb 10, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: exempt vs. Non-Exempt
Are you employed as...
a) Exampt
b) Non-Exempt
Sonja Bulesic Milic
Službenička plaća vs. nadnica
Explanation:
Radi se pretežno o tretmanu prekovremenskog rada, radnih prava i odgovornosti. Porezni je tretman u biti isti. Mada postoje izuzeci, službenička se plaća me može se umanjiiti na osnovi umanjene količine rada ili kvalitete samog rada.
Selected response from:

Vladimir Mavar
Grading comment
Hvala!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1fiksna plaća i plaćanje po satu
Natasa Grubor
3Službenička plaća vs. nadnicaVladimir Mavar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
exempt vs. non-exempt
fiksna plaća i plaćanje po satu


Explanation:
možda ima neki bolji izraz ali to je suština


    Reference: http://content.salary.monster.com/articles/exempt/
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirela Skarica: Kod nas ne postoji ovakva podjela pa mi se ovo čini ispravnim rješenjem. http://toolkit.cch.com/text/p05_4037.asp
2 days16 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
exempt vs. non-exempt
Službenička plaća vs. nadnica


Explanation:
Radi se pretežno o tretmanu prekovremenskog rada, radnih prava i odgovornosti. Porezni je tretman u biti isti. Mada postoje izuzeci, službenička se plaća me može se umanjiiti na osnovi umanjene količine rada ili kvalitete samog rada.

Vladimir Mavar
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Hvala!