KudoZ home » English to Croatian » Genetics

blueprint

Croatian translation: molekularna struktura


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blueprint
Croatian translation:molekularna struktura
Entered by: eleonora_r

21:46 Feb 17, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Genetics / DNA
English term or phrase: blueprint
Within our blood is DNA. A molecular blueprint passed on to our children. Each person's blueprint is made of the same four building blocks, labeled A, C, G and T.

Kako to prevesti u ovom kontekstu?
eleonora_r
molekularna struktura
Explanation:
stoga jer se radi o DNA.

Within our blood is DNA. A molecular blueprint passed on to our children. Each person's blueprint is made of the same four building blocks, labeled A, C, G and T.

Unutar nase krvi se nalazi DNK. Molekularna struktura koju nasljedjuje nase potomstvo. Molekula DNK (kod svake osobe) je sastavljena od cetiri iste gradjevne jedinice (dusicne baze) koje se oznacavaju sa Adenin (A), Citozin (C), Guanin (G) i Timin (T).


http://www.ktf-split.hr/glossary/

trazite pojam dezoksiribonukleinska kiselina

Sretno
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
Toliko odgovora, a svi zvuče dobro. Budući da se moram odlučiti za jedan, neka bude ovaj zbog "confidence level" i "agrees". Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3molekularna struktura
Nedzad Selmanovic
4 +2model
Ariana Koši
5DNK shemaDinap
5DNKxxxKale75
3 +1nacrtmerri_t
4kopija
Mira Stepanovic
4replika
Natasa Djurovic
3 +1molekularna shema Romana
4kopija
Marija Kostovic


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kopija


Explanation:
Možda kopija molekula...

Marija Kostovic
Croatia
Native speaker of: Croatian

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kopija


Explanation:
kopija

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
model


Explanation:
A model or prototype

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
1 min
  -> hvala :-)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
17 mins
  -> hvala :-)

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
molekularna struktura


Explanation:
stoga jer se radi o DNA.

Within our blood is DNA. A molecular blueprint passed on to our children. Each person's blueprint is made of the same four building blocks, labeled A, C, G and T.

Unutar nase krvi se nalazi DNK. Molekularna struktura koju nasljedjuje nase potomstvo. Molekula DNK (kod svake osobe) je sastavljena od cetiri iste gradjevne jedinice (dusicne baze) koje se oznacavaju sa Adenin (A), Citozin (C), Guanin (G) i Timin (T).


http://www.ktf-split.hr/glossary/

trazite pojam dezoksiribonukleinska kiselina

Sretno

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Toliko odgovora, a svi zvuče dobro. Budući da se moram odlučiti za jedan, neka bude ovaj zbog "confidence level" i "agrees". Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxKale75: Slazem se Nedzade...
10 mins
  -> Hvala

agree  Marcel Milic
12 hrs
  -> Hvala

agree  Aleksandar Medić: Slažem se, s tim da se nazivi spojeva (adenin, citozin…) pišu malim slovom.
17 hrs
  -> Hvala. I ja se slazem s vasim stavom. Gore navedeni prijevod je samo referenca.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
DNK


Explanation:
http://images.google.ba/imgres?imgurl=http://www.ganet.org/g...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-17 22:51:24 GMT)
--------------------------------------------------

DNA - Deoxyribonucleic Acid

DNA is an organic substance found primarily in the nucleus of living cells. It comprises the chromosomes within the nucleus and provides the genetic code that determines a person's individual characteristics. In other words, DNA is the "body's blueprint".

xxxKale75
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
molekularna shema


Explanation:
Samo jedan prijedlog, a slazem se i s drugima.

Romana
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavica Kosca-Vrlazic
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
replika


Explanation:
http://www.biology-online.org/dictionary/Rna
molekularna replika

Natasa Djurovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
DNK shema


Explanation:
DNK pohranjuje genetski materijal , diobom stanice ta bi se molekula trebala identično umnožiti dakle klonirati, no zbog mutacija (koje ne moraju uvijek biti štetne) to ne mora biti čista kopija.


    Reference: http://freewill.typepad.com/genetics/2007/01/genes_blueprint...
Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nacrt


Explanation:
molekularni nacrt

merri_t
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: Da, i izraz molekularni nacrt nije slab.
13 mins