KudoZ home » English to Croatian » Government / Politics

FDA

Croatian translation: Državna agencija za kontrolu hrane i lijekova


13:49 Mar 10, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Government / Politics
English term or phrase: FDA
Food and Drugs Administration. Postoji li ustaljen hrvatski prijevod i koja bi bila kratica. Puno hvala.
Natasa Mazar
Croatian translation:Državna agencija za kontrolu hrane i lijekova
Explanation:
NOVI LIST,ZAGREB – Trenutačno u Americi provjeravamo je li perfluoroizobutilen registriran pri američkoj Državnoj agenciji za kontrolu hrane i lijekova (FDA).

www.impexs.hr
Američka uprava za kontrolu hrane i lijekova (FDA)

www.vjesnik.com/
Prema priopćenju Američkog ureda za kontrolu lijekova i hrane (FDA)...
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Puno hvala na pomoći. Vidim da se na puno zapravo načina može prevesti, a vi ste mi dali najviše alternativa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Povjerenstvo za hranu i lijekove
Fiona Koscak
5 +1Uprava za hranu i lijekoveNatka
5 +1Državna agencija za kontrolu hrane i lijekovaKaren Ordanic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Povjerenstvo za hranu i lijekove


Explanation:
mislim da nema neke uvrijezene kratice...

Fiona Koscak
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic
6 mins

agree  Nedzad Selmanovic
20 mins

agree  xxxmac9lxx
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fda
Državna agencija za kontrolu hrane i lijekova


Explanation:
NOVI LIST,ZAGREB – Trenutačno u Americi provjeravamo je li perfluoroizobutilen registriran pri američkoj Državnoj agenciji za kontrolu hrane i lijekova (FDA).

www.impexs.hr
Američka uprava za kontrolu hrane i lijekova (FDA)

www.vjesnik.com/
Prema priopćenju Američkog ureda za kontrolu lijekova i hrane (FDA)...


Karen Ordanic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala na pomoći. Vidim da se na puno zapravo načina može prevesti, a vi ste mi dali najviše alternativa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
22 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Uprava za hranu i lijekove


Explanation:
sretno

Natka
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  agram
4 hrs