KudoZ home » English to Croatian » Insurance

implied contract

Croatian translation: prešutni sporazum


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:implied contract
Croatian translation:prešutni sporazum
Entered by: Kristina Kolic

19:58 Feb 10, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: implied contract
An implied contract is one in which some of the terms are not expressed in words. This can take two forms. A contract which is implied in fact is one in which the circumstances imply that parties have reached an agreement even though they have not done so expressly....
Hvala!
ihodak4
prešutni sporazum
Explanation:
prešutni sporazum, ugovor, dogovor

"Prešutni sporazum stranaka da se ne koriste sva sredstva u izbornoj godini neće funkcionirati"
http://www.poslovni.hr/30423.aspx

"HNB kupuje postojeće vrijednosne papire države na sekundarnom tržištu uz "prešutni" sporazum s bankama da će one sredstva iz primarne emisije koristiti za kupovinu nove emisije državnih vrijednosnih papira (...)"
http://www.centar.hr/osobne-financije-mainmenu-32/trip-deals...

"Kako je Europska komisija svakako željela osuditi politiku Bayera, kreativno je interpretirala članak 81. Rimskog ugovora koji zabranjuje restriktivne ugovore, tvrdećida su stranke, Bayer i veletrgovci, imali prešutni ugovor o neizvoženju Adalata."
http://www.belupo.hr/Uploads/1/2/13/39/1226/Glasilo_travanj ...
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5prešutni sporazum
Kristina Kolic
4 -1prećutan ugovor
Natasa Djurovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
prećutan ugovor


Explanation:
Ugovor koji se podrazumeva
Pravni rečnik - B. Vukućević

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  eleonora_r: Nažalost, ovo nije hrvatski prijevod.
6 mins
  -> Da, ali smisao je isti! Hvala!

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
prešutni sporazum


Explanation:
prešutni sporazum, ugovor, dogovor

"Prešutni sporazum stranaka da se ne koriste sva sredstva u izbornoj godini neće funkcionirati"
http://www.poslovni.hr/30423.aspx

"HNB kupuje postojeće vrijednosne papire države na sekundarnom tržištu uz "prešutni" sporazum s bankama da će one sredstva iz primarne emisije koristiti za kupovinu nove emisije državnih vrijednosnih papira (...)"
http://www.centar.hr/osobne-financije-mainmenu-32/trip-deals...

"Kako je Europska komisija svakako željela osuditi politiku Bayera, kreativno je interpretirala članak 81. Rimskog ugovora koji zabranjuje restriktivne ugovore, tvrdećida su stranke, Bayer i veletrgovci, imali prešutni ugovor o neizvoženju Adalata."
http://www.belupo.hr/Uploads/1/2/13/39/1226/Glasilo_travanj ...

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
4 mins
  -> Hvala, Eleonora!

agree  John Farebrother: jeste
38 mins
  -> Hvala, John!

agree  Sladjana
4 hrs
  -> Hvala, Sladjana!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 hrs
  -> Hvala, Lara!

agree  Dubravka Hrastovec
12 hrs
  -> Hvala, Dubravka!