KudoZ home » English to Croatian » Internet, e-Commerce

secure and non secure items

Croatian translation: sigurne i nesigurne stavke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secure and non secure items
Croatian translation:sigurne i nesigurne stavke
Entered by: gmacecev

18:14 Oct 25, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: secure and non secure items
This page contains both secure and non secure items.

google navodi engleske termine i unutar hrvatskih tekstova, pa me zanima ima li hrvatski prijevod ? Hvala!
ihodak4
sigurne i nesigurne stavke
Explanation:
U Microsoftovoj terminologiji items su stavke.
Selected response from:

gmacecev
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sigurni i nesigurni (podatkovni) elementi
Ana Kardum
4sigurne i nesigurne stavkegmacecev


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sigurni i nesigurni (podatkovni) elementi


Explanation:
Mislim da je to u redu, nema baš nekog službenog prijevoda, barem ga nisam uočila.

Ana Kardum
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariana Koši
1 day3 hrs
  -> Hvala!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sigurne i nesigurne stavke


Explanation:
U Microsoftovoj terminologiji items su stavke.

gmacecev
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!