KudoZ home » English to Croatian » Internet, e-Commerce

backend databases

Croatian translation: pozadinske baze podataka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:backend databases
Croatian translation:pozadinske baze podataka
Entered by: ihodak4

15:45 Oct 26, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: backend databases
This site is also the place where the connection with the backend databases is made transparent and where the reports are shown, reports that have been made using the data in the backend (distributed) databases.
ihodak4
pozadinske baze podataka
Explanation:
Definiranje Web-a

statične web stranice “ručno” rađene (Web dizajner) i stavljene na Web poslužioc kako bi bile dostupne svima koji posjećuju poslužilac;
dinamičke Web stranice stvara računalo koristeći skripte (CGI, Java, Perl) - skripte su posrednik između zahtjeva korisnika (statična web stranica) - “front end” i baze podataka - “back end”


Previous slide Next slide Back to first slide View graphic version

3. mySQL Server

Najkorišćeniji i najpouzdaniji Open Source SQL server. Koristi se kao back - end baza za navedene Web aplikacije.


· Administratorski (ili eng. backend) moduli -služe za autorizirano upravljanje
sadržajem Vašeg web site-a. Njih mogu koristiti samo korisnici koji imaju
korisničko ime (eng. username), lozinku (eng. password) i dovoljan sigurnosni
nivo pristupa (npr. običan korisnik, važan korisnik, admin korisnik, superadmin
korisnik, itd.). Kod ovih modula posebna pažnja je posvećena sigurnosti pristupa,
te radnom toku (eng. work-flow) sadržaja.


application server

server aplikacija


Softver koji funkcioniše kao računar za pretraživanje ili back-end baza podataka ili poslovna aplikacija. Aplikacioni server olakšava prevođenje HTML komandi tako da se mogu interpretirati u bazama podataka


compacting a linked back-end db - MS Access http://www.sektor51.com/tehno.htm
BAZE PODATAKA

Ovisno o potrebi kao pozadinska baza podataka upotrebljava se Access i SQL Server baze podataka ili XML.

Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pozadinske baze podataka
alen botica
4pomoćna baza podataka
Sonja Bulesic Milic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pozadinske baze podataka


Explanation:
Definiranje Web-a

statične web stranice “ručno” rađene (Web dizajner) i stavljene na Web poslužioc kako bi bile dostupne svima koji posjećuju poslužilac;
dinamičke Web stranice stvara računalo koristeći skripte (CGI, Java, Perl) - skripte su posrednik između zahtjeva korisnika (statična web stranica) - “front end” i baze podataka - “back end”


Previous slide Next slide Back to first slide View graphic version

3. mySQL Server

Najkorišćeniji i najpouzdaniji Open Source SQL server. Koristi se kao back - end baza za navedene Web aplikacije.


· Administratorski (ili eng. backend) moduli -služe za autorizirano upravljanje
sadržajem Vašeg web site-a. Njih mogu koristiti samo korisnici koji imaju
korisničko ime (eng. username), lozinku (eng. password) i dovoljan sigurnosni
nivo pristupa (npr. običan korisnik, važan korisnik, admin korisnik, superadmin
korisnik, itd.). Kod ovih modula posebna pažnja je posvećena sigurnosti pristupa,
te radnom toku (eng. work-flow) sadržaja.


application server

server aplikacija


Softver koji funkcioniše kao računar za pretraživanje ili back-end baza podataka ili poslovna aplikacija. Aplikacioni server olakšava prevođenje HTML komandi tako da se mogu interpretirati u bazama podataka


compacting a linked back-end db - MS Access http://www.sektor51.com/tehno.htm
BAZE PODATAKA

Ovisno o potrebi kao pozadinska baza podataka upotrebljava se Access i SQL Server baze podataka ili XML.




    Reference: http://www.ict-tower.com/srp/index.php?option=content&task=v...
    Reference: http://knjiznica.irb.hr/kolokviji/stojanovski/tsld004.htm
alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic: Odlično, drago mi je da se slažemo!
3 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
backend databas
pomoćna baza podataka


Explanation:
Back-end and front-end are expressions that describe programs relative to the user. A front-end program is one that users interact with directly, while a back-end program supports the front-end services.

Basck-end processor sk. pomoćni procesor, pozadinski procesor (Kiš, M. Englesko-hrvatski Informatički rječnik, Naklada Ljevak, Zagreb, 2000.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 16:57:21 GMT)
--------------------------------------------------

Znači, kolega Botica kaže "pozadinska baza podataka" i to je pravi termin koji se više koristi!

Sonja Bulesic Milic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16