KudoZ home » English to Croatian » Internet, e-Commerce

login name

Croatian translation: ime za prijavu


08:00 Mar 5, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: login name
Vidjela sam da se na puno mjesta koristi za ovaj termin "Korisničko ime", što bi, zapravo, bilo "User name".
Postoji li u hrvatskom točan prijevod?
Hvala.
Ines Jurisic
Croatian translation:ime za prijavu
Explanation:
Ovo bi bio doslovan prijevod tog termina. "Korisničko ime" i "ime za projavu" nisu nužno isti termini, ovisi o tome gdje se osoba prijavljuje, na računalo, web-stranice, itd.
Selected response from:

Igor Kudrnovsky
Grading comment
Iako se radi o istoj stvari, u teksu sam ga morala razlikovati, pa sam odabrala ovaj pojam.
Hvala.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5korisničko ime
Nedzad Selmanovic
5 +1ime za prijavuIgor Kudrnovsky


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ime za prijavu


Explanation:
Ovo bi bio doslovan prijevod tog termina. "Korisničko ime" i "ime za projavu" nisu nužno isti termini, ovisi o tome gdje se osoba prijavljuje, na računalo, web-stranice, itd.

Igor Kudrnovsky
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Grading comment
Iako se radi o istoj stvari, u teksu sam ga morala razlikovati, pa sam odabrala ovaj pojam.
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
korisničko ime


Explanation:
A login name is the account name used to access a computer system. Also called user ID or user name, it is a way people identify themselves to their online service or Internet access provider.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 23 mins (2004-03-05 22:23:55 GMT)
--------------------------------------------------

Evo jednog konkretnog objašnjenja datog u kompjutorskom riječniku na dole navedenom linku (a što je to link?).

USER ACCOUNT - Pod terminom korisnički račun podrazumijevaju se KORISNIČKO IME i lozinka koji omogućavaju pristup određenoj usluzi.

http://www.ernestpelaic.com/rjecnik.htm


    Reference: http://www.learnthenet.com/english/glossary/login.htm
Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic: User ID, User Name, Login Name, Login ID
20 mins
  -> hvala vam velika

agree  Marija Vujosevic Caric
26 mins
  -> hvala vam velika

agree  IVAN-57
2 hrs
  -> hvala vam velika

agree  Nenija Hasanic: Koristim priliku da Nedzadu, kao novom clanu, pozelim puno srece u prevodilackom poslu
6 hrs
  -> hvala vam velika, kako na suglasnosti za predloženi termin tako i za čestitke

agree  Gabriela Nikolova
8 hrs
  -> hvala vam velika