KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

trial and error

Croatian translation: pokušaj i pogreška


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trial and error
Croatian translation:pokušaj i pogreška
Entered by: ciovo

12:57 Oct 20, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / software program
English term or phrase: trial and error
To enter the program parameters correctly, some trial and error may be required.
ciovo
Croatia
pokušaj i pogreška
Explanation:
...može biti potrebno osloniti se na metodu pokušaja i pogrešaka.

Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8pokušaj i pogreška
Pike
4 +4pokušaj i promašaj
Ingrid Lovric


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pokušaj i promašaj


Explanation:
Nisam baš stručnjak za IT ali mislim da je to ono što tražite.

Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
Notes to answerer
Asker: Mislim da bi to moglo u potpunosti odgovarati. Hvala Ingrid!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: može i tako :)
1 min
  -> Hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Branka Stankovic McCarthy
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
pokušaj i pogreška


Explanation:
...može biti potrebno osloniti se na metodu pokušaja i pogrešaka.



Pike
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Hvala svima!
Notes to answerer
Asker: Hvala i tebi Pike!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gladic
4 mins
  -> Hvala!

agree  Ana Kardum
1 hr
  -> Hvala!

agree  Sonja Bulesic Milic: Definitivno se u IT terminologiji koristi ovaj prijevod.
1 hr
  -> Hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Branka Stankovic McCarthy
2 hrs
  -> Hvala!

agree  eleonora_r
3 hrs

agree  krtko
4 hrs