KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

evaluation sheet

Croatian translation: obrazac za ocjenu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:evaluation sheet
Croatian translation:obrazac za ocjenu
Entered by: Janja Kirchbaum

15:46 Oct 27, 2006
English to Croatian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: evaluation sheet
to se odnosi na određene tabele/sheets u Excel-u koje daju upute za provođenje određene analize, ili daju pregled potencijalnih faktora koji na nešto djeluju, ili sl.
koji hrvatski ternim ? Hvala!
ihodak4
obrazac za ocjenu
Explanation:
Englesko-hrvatski poslovni rječnik, dr. sc. Višnja Špiljak
Preporučujem da utipkaš u google. Ima još par linkova osim navedenih.
Selected response from:

Janja Kirchbaum
Croatia
Grading comment
Hvala! Ovo mi najbolje odgovara.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1proracunski list
Davorka Grgic
5tablica za evaluaciju
alen botica
4obrazac za ocjenuJanja Kirchbaum


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proracunski list


Explanation:
Microsoft Officeova pomoć: Pretinac za odgovore: U Wordu se ...Svakako najbolja metoda ako proračunski list s kojeg vršite spajanje već postoji te ... U dijaloškom okviru Microsoft Excel za Imenovani raspon ili raspon ...
office.microsoft.com/hr-hr/assistance/HA011164951050.aspx - 33k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Microsoft Officeova pomoć: Pretinac za odgovore: U Wordu se ...Svakako najbolja metoda ako proračunski list s kojeg vršite spajanje već ... u izvornom obliku zapisa u kojem ih Excel sprema , a ne u oblikovanju koje ste ...
office.microsoft.com/hr-hr/assistance/HA011164951050.aspx?mode=print - 20k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van office.microsoft.com ]


Excel 2003Kada pritisnete ćeliju koja sadrži funkciju HYPERLINK, Microsoft Excel će otvoriti datoteku ... Sljedeći primjer otvorit će radni list s nazivom Proračunski ...
www.ic.ims.hr/office/excel2003/funkcije/pretrazivanje/hyper... - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina's



Davorka Grgic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tablica za evaluaciju


Explanation:
Assignment performance evaluation sheet

Tablica za evaluaciju uspješnosti obavljanja


    cfcu.mfin.hr/glossary%20of%20terms_za%20WEB.doc
alen botica
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala i na Vašem prijedlogu!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obrazac za ocjenu


Explanation:
Englesko-hrvatski poslovni rječnik, dr. sc. Višnja Špiljak
Preporučujem da utipkaš u google. Ima još par linkova osim navedenih.

Example sentence(s):
  • Obrazac za ocjenu magistarskog rada
  • Obrazac za ocjenu dokumentacije

    Reference: http://www.efos.hr/index1.php?str=nastavnici/obrasci/index.h...
    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:XDo18muPKOQJ:www.mzss.h...
Janja Kirchbaum
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala! Ovo mi najbolje odgovara.