KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

tab

Croatian translation: kartica/tabulator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tab
Croatian translation:kartica/tabulator
Entered by: Ana Kardum

17:55 Feb 8, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / pisači
English term or phrase: tab
Tab_Length
File Tab

Nemam baš mnogo konteksta nažalost...samo znam da se radi o naredbama/funkcijama pisača. Hvala!
Ana Kardum
Croatia
kartica
Explanation:
Ovo su dva različita značenja - Tab Length se odnosi na tabulator (razmak tabulatora), a File Tab se u Windowsima prevodi kao kartica Datoteka.
Selected response from:

Mirela Skarica
Croatia
Grading comment
Nažalost, ne mogu podijeliti KudoZ, iako bih to u ovoj situaciji željela. Mirelino objašnjenje je točno u ovom slučaju. Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5karticaMirela Skarica
5 +3tabulator
Dragi Peltechki


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tabulator


Explanation:
...

Dragi Peltechki
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IVAN-57
6 mins

agree  BUZOV
29 mins

agree  Sherefedin MUSTAFA
38 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
kartica


Explanation:
Ovo su dva različita značenja - Tab Length se odnosi na tabulator (razmak tabulatora), a File Tab se u Windowsima prevodi kao kartica Datoteka.

Mirela Skarica
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Nažalost, ne mogu podijeliti KudoZ, iako bih to u ovoj situaciji željela. Mirelino objašnjenje je točno u ovom slučaju. Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Culin
6 mins

agree  BUZOV
19 mins

agree  Ana Milosevic
32 mins

agree  Almir Comor MITI
1 hr

agree  ciovo
2 hrs