KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

Phising methods

Croatian translation: metode phisinga


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Phising methods
Croatian translation:metode phisinga
Entered by: Ivana Karanikic

11:53 Feb 18, 2007
English to Croatian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: Phising methods
nemam nikakvu ideju što bi to moglo biti....
Ivana Karanikic
Croatia
metode phisinga
Explanation:
...to svi koji se bave IT-em znaju. Znacenje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Phising

Primjeri:

::Recenzije.NET :: Software EZine :: IT novosti :: Hardware ..."phisinga" i "spoofinga".Ovakvi napadi su usmjereni na otu?ivanje lozinki npr.brojeva kreditnih kartica itd.. na tzv. la??nim poslu??iteljima koji "glume" i ...
http://www.recenzije.net/index.php?option=com_content&task=v... - 38k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

deNORMATIV Forum :: Pogledajte temu - PhishGuardPhishGuard- Besplatan program koji štiti i detektira od "spoofinga" i phisinga. Takvi napadi usmjereni su na otuđivanje lozinki, brojeva kreditnih kartica i ...
http://www.denormativ.hr/forum/viewtopic.php?t=39&sid=59a3b9... - 28k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

PromoWebServis - Downloads"phisinga" i "spoofinga". Ovakvi napadi su usmjereni na otuđivanje lozinki npr.brojeva kreditnih kartica itd.. na tzv. lažnim poslužiteljima koji "glume" i ...
http://www.rasan.info/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdo... - 119k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4metode phisinga
Davorka Grgic
5 +4oblici phishinga
iNekic
5 +2Načini lažnog predstavljanjaAljosa Marinkovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
phising methods
metode phisinga


Explanation:
...to svi koji se bave IT-em znaju. Znacenje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Phising

Primjeri:

::Recenzije.NET :: Software EZine :: IT novosti :: Hardware ..."phisinga" i "spoofinga".Ovakvi napadi su usmjereni na otu?ivanje lozinki npr.brojeva kreditnih kartica itd.. na tzv. la??nim poslu??iteljima koji "glume" i ...
http://www.recenzije.net/index.php?option=com_content&task=v... - 38k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

deNORMATIV Forum :: Pogledajte temu - PhishGuardPhishGuard- Besplatan program koji štiti i detektira od "spoofinga" i phisinga. Takvi napadi usmjereni su na otuđivanje lozinki, brojeva kreditnih kartica i ...
http://www.denormativ.hr/forum/viewtopic.php?t=39&sid=59a3b9... - 28k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

PromoWebServis - Downloads"phisinga" i "spoofinga". Ovakvi napadi su usmjereni na otuđivanje lozinki npr.brojeva kreditnih kartica itd.. na tzv. lažnim poslužiteljima koji "glume" i ...
http://www.rasan.info/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdo... - 119k - In cache - Gelijkwaardige pagina's




Davorka Grgic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirela Skarica: doslovno mamljenje korisnika da ostave svoje podatke na lažnim stranicama
4 mins

agree  A.Đapo
5 hrs

agree  Pike: phishing
7 hrs

agree  Jelena Bubalo
1 day6 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
phising methods
Načini lažnog predstavljanja


Explanation:
phising > lažno predstavljanje, krađa osobnih podataka



    Reference: http://www.islovar.org/izpisclanka.asp?id=3817
Aljosa Marinkovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic: Phishing se piše ovako i to zaista jest lažno predstavljanje koje može poslužiti ponekad i za krađu osobnih podataka.
4 hrs

agree  Mirjana Bjelobaba
4 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
phishing methods
oblici phishinga


Explanation:
1) piše se phishing - Wikipedia pametno preusmjeri link ;)

2) za pitanja računalne sigurnosti u .hr je nadležan i mjerodavan CERT, vidi http://www.cert.hr/htmltext.php?id=701&lang=hr
"hishing je jedan od oblika prijevare koji podrazumijeva skup aktivnosti kojima neovlašteni korisnici korištenjem lažnih poruka elektroničke pošte i lažnih web stranica većinom financijskih organizacija pokušavaju korisnika navesti na otkrivanje povjerljivih osobnih podataka kao što su JMBG, korisnička imena i zaporke, PIN brojevi, brojevi kreditnih kartica i sl. "



iNekic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic: Phishing se piše upravo tako, a u nekom je smislu "ribarenje" naivnih ljudi! U tom smislu se slažem i s Aljošom jer je to zaista način lažnog predstavljanja!
34 mins

agree  Pike: yep, pecanje, phishing... :D
3 hrs

agree  Ana Kardum
1 day2 hrs

agree  Jelena Bubalo
1 day2 hrs