KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

mount point

Croatian translation: "mount point" direktorij


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mount point
Croatian translation:"mount point" direktorij
Entered by: Gordana Podvezanec

14:50 Mar 7, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: mount point
mount point
A directory established in a workstation or a server local directory that is used during the transparent accessing of a remote file.
Gordana Podvezanec
Croatia
"mount point" direktorij
Explanation:
polazni direktorij

U Windowsima se također koristi doslovan prijevod tj. "točka postavljanja" što može biti poprilično zbunjujuće
Budući da se radi o stručnom tekstu, a "mount point" je ipak direktorij, opet bih ostavila engleski
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tačka montiranja
Nedim Sahovic
4 -1"mount point" direktorij
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
"mount point" direktorij


Explanation:
polazni direktorij

U Windowsima se također koristi doslovan prijevod tj. "točka postavljanja" što može biti poprilično zbunjujuće
Budući da se radi o stručnom tekstu, a "mount point" je ipak direktorij, opet bih ostavila engleski

Daniela Miklic Belancic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Nije direktorij, a još manje mount point.
1 day22 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tačka montiranja


Explanation:
Stvarno se koristi tako...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-03-07 21:50:35 GMT)
--------------------------------------------------

Da pojasnim... Slažem se sa kolegicom Danielom da je tehničarima "mount point" poznat termin, no isto tako je to i "točka montiranja". Ustvari, najljepši prevod, koji se također koristi, bi bio "pristupna točka", ali taj isti pojam je korišten i za "access point" i tu može doći do problema.

Ipak, u slučaju ostavljanja termina na engleskom, ne bih stavio direktorij, već samo "mount point".

Nedim Sahovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: na hr. točka instalacije/montiranja :-)
19 mins
  -> Hvala...

agree  Sherefedin MUSTAFA
2 hrs
  -> Hvala...

disagree  Ana Kardum: Ovo nije baš blizu točnom hrvatskom prijevodu.
3 hrs
  -> Ne shvatam to "nije baš blizu"

disagree  Ivana Zuppa-Baksa: to nije u duhu hrvatskog jezika
3 hrs
  -> pretpostavljam da mislite na "tačka"... Oprostite...

agree  iNekic: "točka", naravno. Doslovno jest, bukvalno štoviše, ali tako smo to već davno preveli...
1 day7 hrs
  -> Hvala...

disagree  dkalinic: Ovo nije hrvatski.
1 day23 hrs
  -> Hvala...