KudoZ home » English to Croatian » IT (Information Technology)

Script Email

Croatian translation: nacrt e-maila


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Script Email
Croatian translation:nacrt e-maila
Entered by: Natasa Grubor

10:13 Jul 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Script Email
Je li ovo brza elektronska posta?
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
nacrt e-maila
Explanation:
ovo je moj "slobodan" prijedlog, vuče me na to.
Kornelija, super što ste dali cijeli tekst, kad se izvuklo iz konteksta odvuklo je na sasvim drugu stranu.
Selected response from:

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala puno, bas mi se svidja ovaj prijedlog.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1scenarij za e-mailKaren Ordanic
3nacrt e-maila
Natasa Grubor


Discussion entries: 2





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
script email
scenarij za e-mail


Explanation:
Zvuči kao neka vrsta obuke gdje se opisuje scenarij koji sudionici trebaju odigrati: "Playing the role of a truck driver..."


    Reference: http://thesaurus.reference.com/browse/script
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 day16 mins
  -> Hvala

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
script email
nacrt e-maila


Explanation:
ovo je moj "slobodan" prijedlog, vuče me na to.
Kornelija, super što ste dali cijeli tekst, kad se izvuklo iz konteksta odvuklo je na sasvim drugu stranu.

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala puno, bas mi se svidja ovaj prijedlog.