KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

scrivener

Croatian translation: (ili) javni biljeznik, prepisivac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scrivener
Croatian translation:(ili) javni biljeznik, prepisivac
Entered by: Vladimir Mavar

04:52 Sep 5, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / contract terminology
English term or phrase: scrivener
Osoba koja sastavlja pravnički dokument za drugu osobu, uglavnom za neku naknadu. Ako odvjetnik jednostavno ispiše termine odnosno uvjete zakupnog ili drugog ugovora upravo onako kako je zatraženo od strane klijenta, bez pružanja pravnog savjeta, taj odvjetnik vjerovatno nije odgovoran za pravne greške (osim u slučaju tolike očiglednosti da te greške pravdaju napomenu). Netko bez pravnog stručnog obrazovanja može preuzeti ovu ulogu i da ne izazove nevolje stoga što se bavi pravnom strukom bez odvjetničke dozvole odnosno diplome.

http://dictionary.law.com/default2.asp?selected=1889&bold=||||

www.answers.com/topic/scrivener


Riječ "scribe" jest sinonimno s ovim terminom, mada predstavlja pisare, te možda i javne bilježnike (u računovodstvu, sudstvenom sistemu, osiguravajućim zavodima, i sl.). Valjda postoji zasebno ime za one bilježnike koje se bave specifično ugovorima, možda "bilježnici ugovornih termina".
Vladimir Mavar
(ili) javni biljeznik, prepisivac
Explanation:
...
Selected response from:

Gordana Smith
United States
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pisar, notar
eleonora_r
4(ili) javni biljeznik, prepisivac
Gordana Smith


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pisar, notar


Explanation:
Ovo su povijesni termini, danas postoji odvjetnik i javni bilježnik, ali se njegov posao ponešto razlikuje od onoga što ste naveli.

eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Proofreader HR
3 hrs
  -> Hvala

agree  Anira
5 hrs
  -> Hvala

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(ili) javni biljeznik, prepisivac


Explanation:
...

Gordana Smith
United States
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala vam.