KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

recorded mail

Croatian translation: Pošiljka s potvrđenim uručenjem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recorded mail
Croatian translation:Pošiljka s potvrđenim uručenjem
Entered by: eleonora_r

15:59 Mar 9, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: recorded mail
A notice may be given by any effective means including, but not limited to, cable, telex, fax, e-mail, registered or recorded mail, or by personal service.

Ako je "registered mail" preporučena pošta, što je "recorded mail"?
eleonora_r
Pošiljka s potvrđenim uručenjem
Explanation:
"Pošiljka s potvrđenim uručenjem je pismovna pošiljka bez označene vrijednosti za koju se pošiljatelju daje potvrda o primitku pošiljke i uručuje se primatelju uz potpis. Prigodom predaje pošiljke s potvrđenim uručenjem mogu se zahtijevati sljedeće usluge: žurno, zrakoplovom, s povratnicom i uručenje pošiljke osobno primatelju.
U međunarodnom prometu se pošiljke s potvrđenim uručenjem primaju samo za one države koje prihvaćaju ovu uslugu."
Selected response from:

Paolo Francula
United States
Grading comment
Čini se da je to to. Hvala!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Pošiljka s potvrđenim uručenjem
Paolo Francula
3urudžbirana poštaDinap


Discussion entries: 5





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urudžbirana pošta


Explanation:
Dakle ona koja je predana na službeni zapisnik odr. ustanove i dobila odg. pečat.

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pošiljka s potvrđenim uručenjem


Explanation:
"Pošiljka s potvrđenim uručenjem je pismovna pošiljka bez označene vrijednosti za koju se pošiljatelju daje potvrda o primitku pošiljke i uručuje se primatelju uz potpis. Prigodom predaje pošiljke s potvrđenim uručenjem mogu se zahtijevati sljedeće usluge: žurno, zrakoplovom, s povratnicom i uručenje pošiljke osobno primatelju.
U međunarodnom prometu se pošiljke s potvrđenim uručenjem primaju samo za one države koje prihvaćaju ovu uslugu."


    Reference: http://www.posta.hr/main.aspx?id=32
Paolo Francula
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Čini se da je to to. Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: preporucena posiljka uz potpis primatelja- izvinjavam se obicna posiljka
16 mins

neutral  Dubravka Hrastovec: Ako je to to, u što, moram priznati, nisam potpuno sigurna, takva se pošiljka kod nas zove 's povratnicom'. Međutim, pismo s povratnicom kod nas je preporučeno.
25 mins