KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

termination for convenience

Croatian translation: raskid/prekid po (vlastitom) nahođenju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:termination for convenience
Croatian translation:raskid/prekid po (vlastitom) nahođenju
Entered by: Maja Engel

09:58 Jul 9, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: termination for convenience
radi se o raskidu ili prekidu ugovora od strane narucitelja, znam da je suprotno tome termination for cause, ali ne znam kako bi se moglo ovo reci...
Maja Engel
raskid/prekid po (vlastitom) nahođenju
Explanation:
Mada u Rječniku M. Gačić piše:
- for convenience - iz praktičnih razloga, zbog praktičnosti;
- for your convenience - vama na raspolaganju;
- at one's convenience - prema nahođenju;
ipak mislim da "for its convenience" u datom kontekstu ima značenje: "po vlastitom nahođenju", odnosno: "for the Purchaser’s convenience" - "po nahođenju kupca/naručitelja" (a što može značiti i da ne mora dokazivati osnovanost, razloge).


"SVJETSKA BANKA - PRIRUČNIK
...
(c) u slučaju da Klijent, po vlastitom nahođenju, odluči raskinuti Ugovor."
(http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/070417-prrirucnik-psgo.pd... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2raskid/prekid po (vlastitom) nahođenju
V&M Stanković
4raskid /ugovora/ radi praktičnih razlogaxxxZara5
3jednostrani prekid ugovora
Nedim Sahovic
3sporazumni prekid ugovora Romana


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sporazumni prekid ugovora


Explanation:
ovo je najblize sto mi pada na pamet

Romana
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raskid /ugovora/ radi praktičnih razloga


Explanation:
čini mi se da bi se moglo uklopiti u kontekst


    Reference: http://www.otpbanka.hr/pdf/brokerski_ugovor.pdf
xxxZara5
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
termination for (its) convenience
raskid/prekid po (vlastitom) nahođenju


Explanation:
Mada u Rječniku M. Gačić piše:
- for convenience - iz praktičnih razloga, zbog praktičnosti;
- for your convenience - vama na raspolaganju;
- at one's convenience - prema nahođenju;
ipak mislim da "for its convenience" u datom kontekstu ima značenje: "po vlastitom nahođenju", odnosno: "for the Purchaser’s convenience" - "po nahođenju kupca/naručitelja" (a što može značiti i da ne mora dokazivati osnovanost, razloge).


"SVJETSKA BANKA - PRIRUČNIK
...
(c) u slučaju da Klijent, po vlastitom nahođenju, odluči raskinuti Ugovor."
(http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/070417-prrirucnik-psgo.pd... )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day23 hrs

agree  Zoran Lojanica
3000 days

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jednostrani prekid ugovora


Explanation:
Ja bih stavio jednostrani prekid ugovora, jer se to obično primjenjuje kod javnih preduzeća, koja mogu prekinuti ugovorenu nabavku ili njen dio, u bilo kojem trenutku ugovora, u slučaju da više nema potrebe za tim dobrima ili uslugama.

Ne vjerujem da naši zakoni poznaju nešto slično, osim da bi to bio jednostrani raskid bez pravnih posljedica i bez odgovornosti dobavljača.
Zato se i naglašava da će se na obavijesti o raskidu navesti "for Purchasers' convenience", da dobavljač u budućnosti ne bi imao probleme radi raskida ugovora.

Sada, vjerujem da se ovaj termin javlja u naslovu, a u tekstu bi se možda moglo prevesti sa: "u bilo kojem trenutku, radi sopstvenih potreba" i "da do prekida dolazi zbog potreba Naručioca" ili sl..

Nedim Sahovic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8