KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

secured borrowings with recourse

Croatian translation: osigurani zajmovi s pravom na odštetu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secured borrowings with recourse
Croatian translation:osigurani zajmovi s pravom na odštetu
Entered by: Sunflowereen

14:47 Jan 31, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / Posudbe
English term or phrase: secured borrowings with recourse
Secured borrowings with recourse and
securing assets should be accounted
for similarly to unsecured borrowings
and unpledged assets.

Hvala unaprijed!
Sunflowereen
Bosnia and Herzegovina
osigurana zaduživanja (zajmovi) s pravom na odštetu
Explanation:
http://en.mimi.hu/business/borrowing.html

with recourse-sa pravom na odštetu
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Mnogo hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4osigurane primljene pozajmice s pravom regresabonafide1313
4osigurana zaduživanja (zajmovi) s pravom na odštetu
Natasa Djurovic
4osigurana posudba s pravom naknade
Mirna Herman Baletić


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osigurana posudba s pravom naknade


Explanation:
eng-hrv poslovni rječnik, masmedia i glosar bankarstva, osiguranja i ostalih financijskih usluga

Mirna Herman Baletić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Hvala lijepo!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osigurana zaduživanja (zajmovi) s pravom na odštetu


Explanation:
http://en.mimi.hu/business/borrowing.html

with recourse-sa pravom na odštetu

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Mnogo hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bonafide1313: stavila sam u diskusiju, mislim da je odšteta ovdje pogrešno
7 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 days
  -> Hvala

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osigurane primljene pozajmice s pravom regresa


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-01-31 19:46:57 GMT)
--------------------------------------------------

Radi se o pozajmicama kod kojih se u slučaju neplaćanja vjerovnik može namiriti ne samo iz predmeta osiguranja pozajmice nego i iz ostale imovine dužnika.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2009-02-01 00:42:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://wmd.hr/rjecnik-pojmovi-r/web/regres/

3. Bez regresa (without recourse), pojam iz angloameričkog mjeničnog prava kad se trasant može osloboditi odgovornosti za isplatu. Rabi se i kod drugih vrsta ugovora kad se neke od ugovorenih strana oslobađaju odgovornosti za plaćanje; naplata se može izvršiti samo od određenih osoba ili iz određene imovine.


bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 113
Notes to answerer
Asker: Hvala lijepo!