ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

smack and hash

Croatian translation: smack i haš, šit i smek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:smack and hash
Croatian translation:smack i haš, šit i smek
Entered by: BUZOV

15:19 May 30, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Law (general)
English term or phrase: smack and hash
radi se drogama, vec znam zvanicne nazive, treba mi termine koji se koriste medu korisnicima
John Farebrother
United Kingdom
smack i haš
Explanation:
HRVATSKA PROTIV DROGE
... HEROIN (horse, žuto, smede, smack, skag, junk, i dr...) teška je droga iu
praktičnom smislu označava kraj puta droge. Iza heroina ništa nije isto, ...
www.poslovniforum.hr/about02/droga_2.asp - 28k - Spremljeno - Slične stranice

Sex, drugs & rock'n'roll
... Kao što je Ian Dury jednom rekao, seks, droga i rock'n'roll jesu sve što je
... više nego droge kao što su smack i crack: "O njima se otvoreno priča. ...
www.bhdani.com/arhiva/220/t22003.shtml - 35k - Spremljeno - Slične stranice

Lenja Pita
... spot (budale ga zabranile) od prodigyja - smack my bitch up (Marijan 15.03.2005.
... Opojna droga marihuana je opasna droga koja ugrožava živote ljudi, ...
lenshtina.blog.hr/arhiva-2005-03.html - 55k - Spremljeno - Slične stranice
---------------
'Haš' je stari žargon još iz 70's ... a ostalo smeće se uglavnom naziva originalnim anglosaskim imeninma ... pa se tako i piše.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-05-30 15:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

Heroin
droga, kava, marihuana, piće, droge,kokain, alkohol, meskalin, metadon, drogeraši,
... Heroin, (horse, žuto, smede, pis, piz, šut, smack, skag, junk, i dr. ...
www.droge.hr/heroin.asp - 27k - 29 svi 2005 - Spremljeno - Slične stranice

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2005-05-30 15:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

Dpounski odgovor gđi. Malović:

Vjerojatno ... bit će da se radi o dvije subvarijante, anglo-saskoj i sasko-germanskoj ...
Otud, valjda, \'smek\' ( u NL) i \'Šmek\'(u HR, kao posljedica stoljetnog prisustva austrijsko-njemačkoga u HR) ...

Inače \' šmek\' je tipična zagrebačka (purgerska) riječ i znači ono što je napisano u komentaru uz Vaš odgovor.

S poštovanjem
ŽB.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-05-30 16:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ako je \'porijeklo rijeci je Yiddish - 100%!\' .. moje isprike ... možda su Germani nešto preuzeli iz Yidiša !?
Ili je Yidiš, u stvari hebrejski jezik govoren u Evropi ...

Uostalom ovdje nije bitno ...
Usput rečeno, HAZARI (danas Azaerbaidžan) , državna (međunarodno jaka toliko da su vladali i Bugarima i Rusima) sila oko Crnoga mora, (7-8 st.n.e) istovremena i po snazi u rangu s Istočnim Rimskim Carstvom (ili Bizantom) ...
.... premda apsolutno nesemitski narod ... sami od sebe su izabrali hebrejsku vjeru ... da ne bi morali uzeti ni jednu od dviju tada prevladavajućih ... bizantsko kršćanstvo niti arapski islam ...

Ironija 20. stoljeća (vijeka)je da su HAZARI bili izravni arijevski narod ....

Tek kao napomena ... u ime Istine ...možda komu bude interesantno
:-)
The Thirteenth Tribe
... The Khazars\' sway extended from the Black sea to the Caspian, ... As Arthur
Koestler points out, the Khazars were the Third World of their day, ...
198.62.75.1/www2/koestler/ - 7k - Spremljeno - Slične stranice

Khazars.htm
The Khazars and their contribution to European Jewry. An accurate brief research
about the Khazar heritage within Ashkenazic Judaism.
www.imninalu.net/Khazars.htm - 34k - Spremljeno - Slične stranice

Od HAZARA potječe većina Evropskih židova

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-05-30 16:01:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://198.62.75.1/www2/koestler/

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-05-30 16:10:42 GMT)
--------------------------------------------------

pardon; Židova (s velikim slovom)

mišljeno je: Ljudi hebrejske vjere.

Dakle , ne kao nacija, nego kao religiozna pripadnost !
Otuda \'malo slovo\' u prvom pokušaju...
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala svima na pomoci. Odlucio sam se za sit i smek, posto trazim termine koje upotrebljavaju novo pokoljenje Vasih narkomana ovdje u EiV, a ni sam se ne krecem u njihovim krugovima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5smack i haš
BUZOV
4hors i šit
MayaImp
3 -2smek i trava
Ljiljana Malovic


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
smek i trava


Explanation:
u Holandiji to zovu smek (sa kvakom na s) i trava.

Smack je heroin, a porijeklo rijeci smek je iz hebrejskog jezika (tako kazu) shmeck [Yiddish]
Hash je hashish, a ovdje ga jos zovu henep (henep je konoplja, biljka od koje se pravi droga, pa posto je biljka - zovu je 'trava')

ne znam da li ima drugih izraza, da li narkomani imaju neki svoj jedinstven zargon, ali ovdje je policija napravila jedan zargonski rjecnik droge kojeg sam se ja prije izvjesnog vremena 'docepala'.
Mozda vam ovo pomogne.


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-05-30 15:50:18 GMT)
--------------------------------------------------

Ovako pise:
Smack = a hard drug, esp. heroin, sold or used illegally. [alteration of Yiddish schmeck - sniff]
Source: Canadian Oxford Dictionary, Webster 3rd International Dictionary


Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  BUZOV: a ne ...možda u Holandiji... Ali, "TRAVA" je u HR 'marihuana' ... definitivno, iz ne moje osobne, ali prakse moje generacije - početkom 70'tih ...Ceterum. 'šmek' ('schmecken') je čini mi se njemački' - u HR znači isto što i 'gušt' ili 'ćeif'...
9 mins
  -> moguce, znam samo da se hasis ovdje naziva travom. mozda ovi novi narkomani nisu vise ono sto su nekad bili...porijeklo rijeci je Yiddish - 100%! U to sam bar sigurna (Oxford daje objasnjenje) Sto se droge tice -to je bila 'Medium' sugestija

disagree  Pike: kod nas se sušena marihuana naziva trava, dok se hash naziva šit/shit.
3 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hors i šit


Explanation:
U slengu: heroin-hors
hašiš-šit

MayaImp
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  BUZOV: HORSE - da, jedna od VARIJANTI, kako je navedeno: (horse, žuto, smede, smack, skag, junk, i dr...) SHIT = (čini mi se) isto što i 'CRACK' ... ono što se radi od EFEDRINA ...ali, mlađi će znati bolje !
7 mins

agree  Pike: bingo, upravo tako. shit je hašiš, derivat marihuane, kod nas se češće koristi izraz šit/shit nego haš.
2 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
smack i haš


Explanation:
HRVATSKA PROTIV DROGE
... HEROIN (horse, žuto, smede, smack, skag, junk, i dr...) teška je droga iu
praktičnom smislu označava kraj puta droge. Iza heroina ništa nije isto, ...
www.poslovniforum.hr/about02/droga_2.asp - 28k - Spremljeno - Slične stranice

Sex, drugs & rock'n'roll
... Kao što je Ian Dury jednom rekao, seks, droga i rock'n'roll jesu sve što je
... više nego droge kao što su smack i crack: "O njima se otvoreno priča. ...
www.bhdani.com/arhiva/220/t22003.shtml - 35k - Spremljeno - Slične stranice

Lenja Pita
... spot (budale ga zabranile) od prodigyja - smack my bitch up (Marijan 15.03.2005.
... Opojna droga marihuana je opasna droga koja ugrožava živote ljudi, ...
lenshtina.blog.hr/arhiva-2005-03.html - 55k - Spremljeno - Slične stranice
---------------
'Haš' je stari žargon još iz 70's ... a ostalo smeće se uglavnom naziva originalnim anglosaskim imeninma ... pa se tako i piše.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-05-30 15:27:33 GMT)
--------------------------------------------------

Heroin
droga, kava, marihuana, piće, droge,kokain, alkohol, meskalin, metadon, drogeraši,
... Heroin, (horse, žuto, smede, pis, piz, šut, smack, skag, junk, i dr. ...
www.droge.hr/heroin.asp - 27k - 29 svi 2005 - Spremljeno - Slične stranice

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2005-05-30 15:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

Dpounski odgovor gđi. Malović:

Vjerojatno ... bit će da se radi o dvije subvarijante, anglo-saskoj i sasko-germanskoj ...
Otud, valjda, \'smek\' ( u NL) i \'Šmek\'(u HR, kao posljedica stoljetnog prisustva austrijsko-njemačkoga u HR) ...

Inače \' šmek\' je tipična zagrebačka (purgerska) riječ i znači ono što je napisano u komentaru uz Vaš odgovor.

S poštovanjem
ŽB.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-05-30 16:01:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ako je \'porijeklo rijeci je Yiddish - 100%!\' .. moje isprike ... možda su Germani nešto preuzeli iz Yidiša !?
Ili je Yidiš, u stvari hebrejski jezik govoren u Evropi ...

Uostalom ovdje nije bitno ...
Usput rečeno, HAZARI (danas Azaerbaidžan) , državna (međunarodno jaka toliko da su vladali i Bugarima i Rusima) sila oko Crnoga mora, (7-8 st.n.e) istovremena i po snazi u rangu s Istočnim Rimskim Carstvom (ili Bizantom) ...
.... premda apsolutno nesemitski narod ... sami od sebe su izabrali hebrejsku vjeru ... da ne bi morali uzeti ni jednu od dviju tada prevladavajućih ... bizantsko kršćanstvo niti arapski islam ...

Ironija 20. stoljeća (vijeka)je da su HAZARI bili izravni arijevski narod ....

Tek kao napomena ... u ime Istine ...možda komu bude interesantno
:-)
The Thirteenth Tribe
... The Khazars\' sway extended from the Black sea to the Caspian, ... As Arthur
Koestler points out, the Khazars were the Third World of their day, ...
198.62.75.1/www2/koestler/ - 7k - Spremljeno - Slične stranice

Khazars.htm
The Khazars and their contribution to European Jewry. An accurate brief research
about the Khazar heritage within Ashkenazic Judaism.
www.imninalu.net/Khazars.htm - 34k - Spremljeno - Slične stranice

Od HAZARA potječe većina Evropskih židova

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-05-30 16:01:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://198.62.75.1/www2/koestler/

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-05-30 16:10:42 GMT)
--------------------------------------------------

pardon; Židova (s velikim slovom)

mišljeno je: Ljudi hebrejske vjere.

Dakle , ne kao nacija, nego kao religiozna pripadnost !
Otuda \'malo slovo\' u prvom pokušaju...

BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Hvala svima na pomoci. Odlucio sam se za sit i smek, posto trazim termine koje upotrebljavaju novo pokoljenje Vasih narkomana ovdje u EiV, a ni sam se ne krecem u njihovim krugovima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pike: točno, no u uličnom žargonu nije baš česta uporaba riječi smack
3 hrs
  -> Muchas gracias, Jorge