KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

lay visitor

Croatian translation: volonter nevladine organizacije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lay visitor
Croatian translation:volonter nevladine organizacije
Entered by: Kornelija

20:34 Jun 21, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Law (general)
English term or phrase: lay visitor
Nestrucne, nezavisne osobe koje posjecuju zatvorenike na dobrovoljnoj ali i organiziranoj bazi da provjere uvjete zatvora, nuditi savjet i pomoc itd
John Farebrother
United Kingdom
volonter nevladine organizacije
Explanation:
Jedan riječnik riječ 'lay' prevodi: nestručan, laički, a volonteri su osobe koje obično nisu stručnjaci ali su humani i žele pomoći tako da se može i ovako prevesti ovaj pojam.
Selected response from:

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
to je to sto trazim, hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4volonter nevladine organizacije
Kornelija
2 +1nepristrani posjetitelj
Pike


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
nepristrani posjetitelj


Explanation:
Unbiased visitor... eto, my 2 cents' worth - mislim da je neophodan opis sličan onom koji ste ponudili, nisam čuo za nešto slično u Hrvatskoj... možda postoje nevladine organizacije koje se bave takvom aktivnošću...

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 8 mins (2005-06-22 13:43:13 GMT)
--------------------------------------------------

Rekao bih da načelno može, samo što nemamo nikakav dokaz da je vaš lay visitor doista član neke NGO...

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
12 hrs
  -> Hvala!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
volonter nevladine organizacije


Explanation:
Jedan riječnik riječ 'lay' prevodi: nestručan, laički, a volonteri su osobe koje obično nisu stručnjaci ali su humani i žele pomoći tako da se može i ovako prevesti ovaj pojam.

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
to je to sto trazim, hvala