KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

Incoming president

Croatian translation: nastupajući predsjednik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Incoming president
Croatian translation:nastupajući predsjednik
Entered by: Pike

07:01 Jun 24, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Incoming president
The General Assembly is chaired by the President or, if he is unable to attend, by the incoming President or another member of the Executive Committee.
danijela
nastupajući predsjednik
Explanation:
Sljedeći predsjednik, onaj koji će zamijeniti sadašnjeg po isteku mandata.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-24 07:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

ssla.oneworld.net/article/country/956/1300

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-06-24 07:06:33 GMT)
--------------------------------------------------

mk.oneworld.net/article/country/380/340

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 1 min (2005-06-24 21:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

Idemo ovako probati, tek toliko da riješimo eventualne nedoumice:

\"An Interview With ASNE\'s Incoming President
The Sacramento Bee\'s Rick Rodriguez on what he hopes to accomplish during his term
by Gregory E. Favre

Rick Rodriguez, executive editor of the Sacramento Bee, and a longtime colleague and dear friend, will be the new president of the American Society of Newspaper Editors.

Rick started his career as a kid working for(...)\"

Eto, mislim da bi to bilo dovoljno...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 3 mins (2005-06-24 21:04:33 GMT)
--------------------------------------------------

novoimenovani > newly appointed
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nastupajući predsjednik
Pike
4 +2novoimenovano predsjednik
Ljiljana Malovic
4 +1budući predsjednik
Ivan Lajnvas
1uvodničargmacecev


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
incoming president
novoimenovano predsjednik


Explanation:


Novoimenovani predsjednik Europske komisije. Barroso otkriva svoj tim.

NOVOIMENOVANI PREDSJEDNIK Dr. ANTE BARBIR O VLADINOJ ODLUCI Nije bilo rezultata.

RAZGOVOR : BRANKO CURIĆ, NOVOIMENOVANI PREDSJEDNIK UPRAVNOG VIJEĆA NACIONALNOG PARKA BRIJUNI, TVRDI: Svjetski bogataši "poludit" će za Mesićevim vilama

Novoimenovani predsjednik Općinskog suda u Livnu Niko Cvitanović/Frano MIOČ

Novoimenovani predsjednik Izvršnog odbora Demokratske partije socijalista dr Miodrag-Bobo Radunović ocijenio je juče da ta partija nikada nije abolirala

Nas povratak moze donijeti samo dobro i nama i lokalnome pucanstvu, a posebice Hrvatskoj - istaknuo je novoimenovani predsjednik istarske podruznice,

Naredni prigovor Ombudsmena je upucen na cinjenicu da je Sadik Bahtic, novoimenovani predsjednik UO USS u ostavci (dan nakon sto je pred novinarima


--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-06-24 07:41:52 GMT)
--------------------------------------------------

mora da bude NOVOIMENOVANI predsjednik - stamparska greska
(O i I su jedno do drugog na tastaturi - brzina)

ostalo je kopirano sa google-a

Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
30 mins
  -> hvala

agree  Marijana Vujkov
42 mins
  -> hvala

agree  Natasa Grubor
1 hr
  -> hvala

agree  Snjezana Kasapovic
1 hr
  -> hvala

disagree  Pike: radi jednostavnijeg snalaženja, prvobitni je komentar glasio: "mislite li da bi smijenili predsjednika zbog spriječenosti da bude nazočan na zasjedanju..." usput, hvala na savjetu, ja bih ipak rađe mislio...
4 hrs
  -> ja ne mislim nista, a vi biste prije nego sto pocnete 'misliti' mogli 2-3 puta procitati recenicu. Izvinjavam se na ovome, ali je to automatska reakcija. Uopste ne znam gdje ste procitali ista o smjenjivanju bilo koga.

disagree  Veronica Prpic Uhing: Incoming is not - novoimenovani; definicije za incoming mozete naci na netu, a prijevod na hrvatski u englesko-hrvatskom rječniku
7 hrs
  -> incoming = succeeding another person or persons; to succeed = take over an office (f. ex. president), come next in order (f. ex. succeeded to the throne) Oxford Dictionary

neutral  Ivan Lajnvas: Nema razloga da tako osorno vrijeđate kolegu koji se ne slaže s odgovorom.
23 hrs
  -> o,nisam namjeravala vrijedjati i zato sam dodala drugu recenicu.No, to je bila moja reakcija na prethodni komentar koji je kolegica izbrisala da bi dodala "kako gdje? itd."Ovo je bio iskljucivo odgovor na njen prvobitni KOMENTAR,a ne na njeno neslaganje.

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
incoming president
nastupajući predsjednik


Explanation:
Sljedeći predsjednik, onaj koji će zamijeniti sadašnjeg po isteku mandata.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-06-24 07:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

ssla.oneworld.net/article/country/956/1300

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-06-24 07:06:33 GMT)
--------------------------------------------------

mk.oneworld.net/article/country/380/340

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 1 min (2005-06-24 21:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

Idemo ovako probati, tek toliko da riješimo eventualne nedoumice:

\"An Interview With ASNE\'s Incoming President
The Sacramento Bee\'s Rick Rodriguez on what he hopes to accomplish during his term
by Gregory E. Favre

Rick Rodriguez, executive editor of the Sacramento Bee, and a longtime colleague and dear friend, will be the new president of the American Society of Newspaper Editors.

Rick started his career as a kid working for(...)\"

Eto, mislim da bi to bilo dovoljno...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 3 mins (2005-06-24 21:04:33 GMT)
--------------------------------------------------

novoimenovani > newly appointed

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Olivera
1 day10 hrs
  -> Hvala!

agree  Nives: provjereno je ovo najtočniji izraz od svih ponuđenih odgovora
1 day11 hrs
  -> Hvala!

1 day29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
incoming president
budući predsjednik


Explanation:
Samo još jedna mogućnost...

Ivan Lajnvas
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/hr/document/seti...
2 hrs
  -> hvala

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
incoming president
uvodničar


Explanation:
A da to nije neka vrsta dopredsjednika, uvodničara ili tako nešto?

gmacecev
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8