KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

beneficiary of settlement benefits

Croatian translation: korisnik pogodnosti proizašlih iz (sudske) nagodbe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beneficiary of settlement benefits
Croatian translation:korisnik pogodnosti proizašlih iz (sudske) nagodbe
Entered by: Veronica Prpic Uhing

01:56 Aug 2, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / beneficiary
English term or phrase: beneficiary of settlement benefits
užitnik, korisnik nagodbenih koristi, užitka ???
Hvala na pomoći!
Trebam hrvatske izraze
Hvala na pomoći!
Veronica Prpic Uhing
United States
korisnik pogodnosti proizašlih iz (sudske) nagodbe
Explanation:
Draga Veronika, tekst koji se nalazi na:
http://66.249.93.104/search?q=cache:QQGMjvcVZMAJ:www.pak.hr/...

sastavili su, pregledali i odobrili suci i skupina doktora znanosti.

Puno pozdrava

Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala Bergazy na odgovoru i na linku! Hvala Miomira na odgovoru i jos k tome u ranu zoru!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3korisnik pogodnosti proizašlih iz (sudske) nagodbebergazy
3korisnik pogodnosti po osnovu poravnanja
Miomira Brankovic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korisnik pogodnosti po osnovu poravnanja


Explanation:
korisnik = beneficiary
poravnanje = settlement
Ivir, Poslovno-upravni rječnik Hr-En

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
korisnik pogodnosti proizašlih iz (sudske) nagodbe


Explanation:
Draga Veronika, tekst koji se nalazi na:
http://66.249.93.104/search?q=cache:QQGMjvcVZMAJ:www.pak.hr/...

sastavili su, pregledali i odobrili suci i skupina doktora znanosti.

Puno pozdrava



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala Bergazy na odgovoru i na linku! Hvala Miomira na odgovoru i jos k tome u ranu zoru!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvija Ivacic
12 mins

agree  eleonora_r
5 hrs

agree  Ana Kardum
7 hrs