KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

pretrial discovery

Croatian translation: prikupljenih u dokaznom postupku prije suđenja


11:27 Aug 30, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: pretrial discovery
...dissemnination of information obtained through pretrial discovery.
Zvonchica
Croatian translation:prikupljenih u dokaznom postupku prije suđenja
Explanation:
mislim da je to to.
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
hvala
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2prikupljenih u dokaznom postupku prije suđenja
Pike
4uvid u spise i dokumentaciju u prethodnom postupkuxxxmiro_s


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
obtained through pretrial discovery
prikupljenih u dokaznom postupku prije suđenja


Explanation:
mislim da je to to.


    Reference: http://www.judiciary.state.nj.us/rules/r4-10.htm
    Reference: http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/discovery
Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 30
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ciovo
1 hr

agree  Veronica Prpic Uhing
11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uvid u spise i dokumentaciju u prethodnom postupku


Explanation:
radi se o stavljanju branitelju na uvid svih spisa, dokaza i dokumentacije koja moze biti od znacaja u glavnom sudjenju

pre-trial ili preliminary proceedings je osobina uglavnom u obicajnom/precedentnom/anglosaksonskom pravu i to vecinom u parnicnom postupku, ali postoji i u krivicnom.

Preuzima se polako i kod nas, recimo u svim zakonima o krivicnom postupku u Bosnii Hercegovini. Kod nas obicno kazu "prethodni postupak" prije pocetka glavnog sudjenja (main trial) i tu se npr. protivnicka strana upoznaje sa dokazima, dokumentima (discovery), daju se prigovori na formu optuznice, itd. Tako je npr. sudija za prethodni postupak sudija koji postupa u toku istrage. Imamo i sudiju za prethodno saslušanje” koji postupa nakon podizanja optužnice.


    Reference: http://www.vladars.net
xxxmiro_s
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 3