KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

malfeasance

Croatian translation: zloupotreba položaja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:malfeasance
Croatian translation:zloupotreba položaja
Entered by: Vladimir Mavar

02:18 Sep 2, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / public trust doctrine
English term or phrase: malfeasance
Namjerni čin koji je možda pravničke ili etičke prirode, a pogrešan je zato što ga krivnik nije imao pravo počiniti. Uvijek se radi o nekom nepoštenju, protuzakonitosti, ili svjesnom prekoračenju nadležnosti zbog neprikladnih razloga, primjerice, upošljavanje rođaka pomoću vlastitog autoriteta s višom satnicom nego inače dozvoljeno za taj položaj ili primanje mita (u slučaju javnog činovnika).

http://dictionary.law.com/default2.asp?selected=1196&bold=||||

www.nolo.com/definition.cfm/Term/E7EAA402-5E12-4C29-B6A862D...

www.globalpolicy.org/socecon/crisis/indexcorp.htm


Jedino se mogu sjetiti izraza "zloupotrebe autoriteta".

Vjerujem da postoji bolji termin. Molim prijedloge.
Vladimir Mavar
zloupotreba položaja
Explanation:


Gačić: Rječnik prava

malfeasance:
zloupotreba položaja, nezakonit postupak, prijestup, prekršaj, protuzakonitost, nedjelo šteta, zločin, kvar, zlodjelo, nezakonito djelo, protuzakonito djelo
malfeasance in office: zloupotreba službene dužnosti, povreda službene dužnosti
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zloporaba položaja
Ivana Bjelac
5zloupotreba položajaKaren Ordanic


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zloupotreba položaja


Explanation:


Gačić: Rječnik prava

malfeasance:
zloupotreba položaja, nezakonit postupak, prijestup, prekršaj, protuzakonitost, nedjelo šteta, zločin, kvar, zlodjelo, nezakonito djelo, protuzakonito djelo
malfeasance in office: zloupotreba službene dužnosti, povreda službene dužnosti

Karen Ordanic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Hvala vam.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zloporaba položaja


Explanation:
Hrvatski izraz u propisima/zakonima:

"Ako je iz zahtjeva vidljiva moguća prostorno ograničena zloporaba položaja znatnije tržišne snage, Vijeće Agencije može izmijeniti ranije utvrđenu geografsku dimenziju predmetnog mjerodavnog tržišta."
http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/nn-127-05-Pravilnik trzis...


Ivana Bjelac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8