KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

malfeasance

Croatian translation: prekršaj, malverzacija, zloupotreba položaja


03:39 Sep 2, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / public trust doctrine
English term or phrase: malfeasance
Namjerni čin bilo da je pravnički ili moralno pogrešan na koji je krivnik bio bez prava. Ovdje se uvijek radi o nekom nepoštenju, protuzakonitosti, ili svjesnom kršenju autoriteta odnosno nadležnosti zbog neodgovarajućih razloga. Dobar bi primjer bio neki gradski činovnik koji upošljava brata te mu svjesno daje veću satnicu nego je inače dozvoljeno za taj položaj. Primanje mita klasični je slučaj kod određenih javnih činovnika, korporativnih direktora, i drugih položaja javnog povjerenja i odgovornosti.

http://dictionary.law.com/default2.asp?selected=1196&bold=||||

www.globalpolicy.org/socecon/crisis/indexcorp.htm

www.creativeinvest.com/sri/corpmal.html


Trenutno mi pada na pamet izraz "zloupotreba autoriteta".

Vjerujem da postoji bolji prijevod. Molim prijedloge.
Vladimir Mavar
Croatian translation:prekršaj, malverzacija, zloupotreba položaja
Explanation:
Možda vam nešto od ovoga pomogne ili da ideju, zavisno od konteksta.
prekršaj, protuzakonito djelo, protuzakonitost, zlodjelo
http://www.taktikanova.hr/eH/eh.asp

malverzacija, prekršaj
http://www.websters-dictionary-online.org/definition/malfeas...

malfeasance in office = malverzacija, zloupotreba službenog položaja
Morton Benslon En>Sr rečnik
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zloporaba položaja
Ivana Bjelac
4prekršaj, malverzacija, zloupotreba položaja
Miomira Brankovic


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prekršaj, malverzacija, zloupotreba položaja


Explanation:
Možda vam nešto od ovoga pomogne ili da ideju, zavisno od konteksta.
prekršaj, protuzakonito djelo, protuzakonitost, zlodjelo
http://www.taktikanova.hr/eH/eh.asp

malverzacija, prekršaj
http://www.websters-dictionary-online.org/definition/malfeas...

malfeasance in office = malverzacija, zloupotreba službenog položaja
Morton Benslon En>Sr rečnik


Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala vam.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zloporaba položaja


Explanation:

pravilan hrvatski izraz. primjer:

"Ako je iz zahtjeva vidljiva moguća prostorno ograničena zloporaba položaja znatnije tržišne snage, Vijeće Agencije može izmijeniti ranije utvrđenu geografsku dimenziju predmetnog mjerodavnog tržišta."
http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/nn-127-05-Pravilnik trzis...

Ivana Bjelac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Miomira Brankovic: Vladimir Ivir (Hr>En poslovno-upravni rječnik) ima odrednicu zloupotreba, kod zlouporabe upućuje na odrednicu zloupotreba, a zlorabe nema. Rječnik je izdat 1998, moguće da je ovo neki sasvim nov termin.
2 hrs