KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

issue debt

Croatian translation: emitiranje duga


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:issue debt
Croatian translation:emitiranje duga
Entered by: Crotext - Laca

13:18 Mar 21, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: issue debt
The private limited company can issue debt and thus obtain finance from investors who are subject to particular duty of care in their investments (such as banks or businesses primarily involved in the provision of finance) thus making the private limited company similar to the public limited company.
Crotext - Laca
Croatia
emitiranje duga
Explanation:
emisija duga

Nenovčana emisija duga s otplatom u novcu www.mfin.hr/lokalna/2001/zup06.htm

financiranje emisijom duga
www.ijf.hr/istrazivanja/javni-dug.htm

Iz PBZ-a navode da je Ministarstvo financija, u cilju zaustavljanja rasta vanjskog duga iniciranog emitiranjem državnog duga, odlučilo izdati još jedno ...
www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=13215
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala najljepša!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zaduzivati se
John Farebrother
2emitiranje duga
Vesna Zivcic


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaduzivati se


Explanation:
ili nesto slicno

John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 42
Notes to answerer
Asker: Hvala!


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
emitiranje duga


Explanation:
emisija duga

Nenovčana emisija duga s otplatom u novcu www.mfin.hr/lokalna/2001/zup06.htm

financiranje emisijom duga
www.ijf.hr/istrazivanja/javni-dug.htm

Iz PBZ-a navode da je Ministarstvo financija, u cilju zaustavljanja rasta vanjskog duga iniciranog emitiranjem državnog duga, odlučilo izdati još jedno ...
www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=13215

Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala najljepša!