KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

exclusion order

Croatian translation: zabrana ulaska (u kuću, stan, zemlju)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exclusion order
Croatian translation:zabrana ulaska (u kuću, stan, zemlju)
Entered by: Natasa Grubor

21:43 Jan 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: exclusion order
An order prohibiting the presence in, or entry into the country.

xxx udata za emigranta koji je maltretira će ga tužiti i sud može donijeti odluku "exclusion order"
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
zabrana ulaska (u kuću, stan)
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-01-10 21:51:22 GMT)
--------------------------------------------------

You may be able to apply for an exclusion order to keep your partner out of your home, however, this depends on your marital status and who owns or rents

scotland.shelter.org.uk/advice/advice-3487.cfm - 34k




--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-10 22:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

No frks, u tom slučaju ostaje također ostaje zabrana ulaska u zemlju

SLUŽBENI LIST Zabrana ulaska u Republiku Hrvatsku - Informacije za Zabrana ulaska u Republiku Hrvatsku.

www.poslovniforum.hr/.../kazalo2005pojmovno.asp?sluzbeni_li... - 4k -

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-01-10 22:09:33 GMT)
--------------------------------------------------

Zabrana ulaska upisuje se u putnu ispravu stranca. Vlada Republike Hrvatske utvrđuje visinu sredstava za uzdržavanje iz stavka 1. točke 2. ovoga članka. ...

www.mup.hr/933.aspx - 94k

Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Kraljevini Nizozemskoj, ... strane države čija su tijela izrekla mjeru zabrane ulaska, a u svrhu njezina poništenja

nl.mvp.hr/?mh=79&mv=800&id=669 - 38k
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odluka o praglašenju nepoželjnim(om)
Sherefedin MUSTAFA
3 +2zabrana ulaska (u kuću, stan)sazo


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zabrana ulaska (u kuću, stan)


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-01-10 21:51:22 GMT)
--------------------------------------------------

You may be able to apply for an exclusion order to keep your partner out of your home, however, this depends on your marital status and who owns or rents

scotland.shelter.org.uk/advice/advice-3487.cfm - 34k




--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-10 22:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

No frks, u tom slučaju ostaje također ostaje zabrana ulaska u zemlju

SLUŽBENI LIST Zabrana ulaska u Republiku Hrvatsku - Informacije za Zabrana ulaska u Republiku Hrvatsku.

www.poslovniforum.hr/.../kazalo2005pojmovno.asp?sluzbeni_li... - 4k -

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-01-10 22:09:33 GMT)
--------------------------------------------------

Zabrana ulaska upisuje se u putnu ispravu stranca. Vlada Republike Hrvatske utvrđuje visinu sredstava za uzdržavanje iz stavka 1. točke 2. ovoga članka. ...

www.mup.hr/933.aspx - 94k

Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Kraljevini Nizozemskoj, ... strane države čija su tijela izrekla mjeru zabrane ulaska, a u svrhu njezina poništenja

nl.mvp.hr/?mh=79&mv=800&id=669 - 38k

sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
10 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 days

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
odluka o praglašenju nepoželjnim(om)


Explanation:
što je i prvi korak u pravcu protjerivanja/deportacije stranog lica iz određene zemlje.


Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 38