KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

fraudelent preference of creditors or debtors

Croatian translation: prijevarno pogodovanje vjerovnika ili dužnika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fraudelent preference of creditors or debtors
Croatian translation:prijevarno pogodovanje vjerovnika ili dužnika
Entered by: ihodak4

06:52 Jan 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: fraudelent preference of creditors or debtors
iz 'Certificate of no criminal records'; jel postoj neki uobičajeni prijevod? Hvala!
ihodak4
prijevarno pogodovanje vjerovnika ili dužnika
Explanation:
'preference' je u hrvatskom 'pogodovanje'. Pojavljuje se u brojnim hrvatskim zakonima (npr. Kazneni zakon, Stečajni zakon, Zakon o trgovačkim društvima itd.)
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prijevarno pogodovanje vjerovnika ili dužnika
Dubravka Hrastovec
4 -1prijevare vezane za prioritete kod stečaja vjerovnika i dužnika
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 -1sklonost ka prijevarnim radnjama poverilaca ili duznika
Natasa Djurovic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
sklonost ka prijevarnim radnjama poverilaca ili duznika


Explanation:
www.vlada.cg.yu/aspn/vijesti.php?akcija=vijesti&id=13...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dubravka Hrastovec: Radi se o pogodovanju s prijevarnom namjerom, što je djelo, a ne sklonost ka počinjenju istoga...
15 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
prijevare vezane za prioritete kod stečaja vjerovnika i dužnika


Explanation:
prijevare vezane za prioritete kod stečaja vjerovnika i dužnika (zajmoprimaoca)

Pravni rijecnik M.G.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-01-12 13:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravka
prijevare vezane za prioritete kod stečaja vjerovnika ili dužnika (zajmoprimaoca)

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dubravka Hrastovec: Stečaj se nigdje ne spominje, a ni prioriteti.
10 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prijevarno pogodovanje vjerovnika ili dužnika


Explanation:
'preference' je u hrvatskom 'pogodovanje'. Pojavljuje se u brojnim hrvatskim zakonima (npr. Kazneni zakon, Stečajni zakon, Zakon o trgovačkim društvima itd.)

Example sentence(s):
  • Aktivno su legitimirani na pobijanje pravne radnje poduzete prije otvaranja stečajnog postupka kojima se remeti ujednačeno namirenje vjerovnika (oštećenje vjerovnika), odnosno kojima se pojedini vjerovnici stavljaju u povoljniji položaj (pogodovanje

    Reference: http://www.vtsrh.hr/default.asp?gl=200410010000178
Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
15 hrs
  -> Hvala!