KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

Judiciary and the Administration of Justice

Croatian translation: sudstvo i pravosuđe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Judiciary and the Administration of Justice
Croatian translation:sudstvo i pravosuđe
Entered by: Vesna Zivcic

11:43 May 13, 2002
English to Croatian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Judiciary and the Administration of Justice
Pravosuđe i ?
MajaB
sudstvo i pravosuđe
Explanation:
"Judiciary" je izraz koji se odnosi na sudstvo kao jednog od nositelja u trodiobi vlasti. Sudstvo je nezavisno.

"Administration of justice" odnosi se na ono što izvršna vlast (ministarstvo pravoduđa) poduzima kako bi se zaštitio javni poredak.



U protivnome, hrvatsko sudstvo i pravosuđe ozakonit će jednu presudu izvan svakog razuma ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-14 05:32:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Večernji list

... Udovoljavanje nekim zahtjevima značilo bi upletanje u samostalnost sudstva i pravosuđa.
http://www.hsp1861.hr/vijesti/010224dm.htm
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Odlično! Zahvaljujem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sudstvo i pravosuđe
Vesna Zivcic
5pravosudje i sudska administracijaslavist
5 -1sudska administracijaslavist


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pravosudje i sudska administracija


Explanation:
Da.
drugi dio je tocno
sudska administracija

slavist
PRO pts in pair: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  valentinas
7 hrs

disagree  gorana nad-conlan: administracija = uprava = sudstvo i pravosudje je termin koji se rabi
17 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
sudska administracija


Explanation:
pravosudje i sudska administracija

Ministarstvo pravosuđa, uprave i lokalne samouprave - inace ofic. u Hr

slavist
PRO pts in pair: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  gorana nad-conlan: lokalna samouprava!! to vise ne postoji!
17 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sudstvo i pravosuđe


Explanation:
"Judiciary" je izraz koji se odnosi na sudstvo kao jednog od nositelja u trodiobi vlasti. Sudstvo je nezavisno.

"Administration of justice" odnosi se na ono što izvršna vlast (ministarstvo pravoduđa) poduzima kako bi se zaštitio javni poredak.



U protivnome, hrvatsko sudstvo i pravosuđe ozakonit će jednu presudu izvan svakog razuma ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-14 05:32:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Večernji list

... Udovoljavanje nekim zahtjevima značilo bi upletanje u samostalnost sudstva i pravosuđa.
http://www.hsp1861.hr/vijesti/010224dm.htm


    www.vjesnik.com/html/1999/10/ 04/Clanak.asp?r=unu&c=12
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Odlično! Zahvaljujem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gorana nad-conlan: ovo je tocan prijevod - tako se to sluzbeno zove!
46 mins

agree  xxxkatica
2 hrs